Yes so tru!

Hei 😘

En nydelig dag å våkne opp til selv om det er overskya så er temperaturen magisk.  Det å kan restituere seg ute i naturen høre på dyre livet å kun være . Er noe som er så digg .

Varmen er stigende å må bare si jeg nyter dette været.

Må bare håpe at dette fortsetter så lenge at vi husker denne sommeren som den beste i hele denne tid .

Det fortjener vi så absolutt, møtte på et hyggelig par i fra Oslo i går.  De hadde håpet på at her Nord skulle det være kjøligere.  Måtte si til de at vi er ikke vandt med denne varmen så lenge som vi har hatt nå . Det er noe jeg håper vi kan få oppleve en god stund til 🌞😘

Det å ladde opp batteriene til mye jobb å ikke så mye fritid e viktig. Derfor er det å stenge av for det jeg definerer som mas viktig.  Vi trenger å være 100 % for oss selv. Ingen som bryr seg om oss om de ikke vis respekt for at en trenger ro.

Merker det veldig godt når jeg har jobbet mye natt også hatt kunder i mitt eget.  Så er det enkelte som tror jeg sitter å kan svare på melding 24/7

Jeg orker ikke å sende melding hele tiden.  Jeg vil kun gjør det jeg selv brenner for.  Så kan muligens de som ikke få svar lure på hva har jeg så gjort?

Svaret er så enkelt vil ha 100 %ro får du svar e det greit får du ikke det så e det også greit.

En kan ikke forvente at alle er før oss hele tiden.  En kan heller ikke forvente at når en er gift så kan en ha i pose og sekk.

Derfor så værner jeg om mitt å vil ha det godt på mine måter.  Så gjør andre ting på sin måte .

En må ikke gjør seg avhengig av andre når en skal ta bestemmelse eller andre ting.  En må lytte til seg selv.

Det er Også nettopp det jeg gjør for meg selv nå lytter til det jeg vil…. i mitt liv har dessverre satt mye på vent i mitt liv.  Vi gjør det så klart når vi tillater at andre kan bestemme over oss. 

Enkelte ganger føler jeg at enkelte gifte menn prater mer med meg enn de gjør med sine koner…. noe som ikke jeg hadde syntes var heilt innafor.

Så en må ta noen runder med hva er viktig?

Hva betyr noe for meg?

Hvem vil jeg ha i mitt liv?

Hvem vil jeg assosieres med ?

Viktig fokus å tenk på , å merker at enkelte menn de vil dessverre ha i pose og sekk.  Trist å se Også merker en Også godt at respekten for den som sitter hjemme er helt borte.

Får en bitter smak i munnen av slike opplevelse dessverre alt for mange slike karakterer.

Derfor oppfordrer jeg alle å trekk seg stille å rolig ut ifra det en ikke vil være i.

Vi må være i det vi ønsker å oppleve, vi må utvikle oss i den retningen som er best for oss.

Vi må alltid ha ærlige hensikter fordi det vi selv gjør.  Det kommer tilbake til oss, om vi vil det eller ikke.

Er vi med på å kapre noen ved å hjelpe så de kan være utro?

Så er det også slik du selv vil bli bedratt. 

Viktig at en tenker lengre enn bare å skal oppleve nytelsen en STAKKARS stund.  Det blir Også ingen sunn nytelse det blir skitten nytelse helt sikkert.

Med disse ord så skal jeg nyte stunden ute , magisk å få oppleve slike dager er meget takknemlig å kjenn at en har fått laddet godt opp ved å følge min egen sti. 

SELV om enkelte ikke viser respekt men det vil alltid finnes de karakterer.

Dette er en sann historie en som hele tiden sendt meg melding på hvor glad han var i meg på Snap Chat, då sendt jeg en personlig melding på Hannes telefon så hyggelig at han var så glad i meg har du gjort det slutt med kona de ?
Det jeg ikke viste var at de hadde tvilling kort.  Det vil si at kona fikk Hannes meldinger.  Så fikk jeg en melding i min innboks på fb at jeg måtte send en ny melding at det var til feil person.  Pga at kona ble forbannet hmm merkelig nok synes jeg ikke synn på han.

Synes oppriktig synn i ho som ser lekt å være sammen med en livsløgner…

Jeg måtte bare si at det gjør jeg ikke, har du ikke avslutte det forholdet så må du lær deg å være ærlig heretter.

Ha en fin dag 😘

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg