Digg ❤

Hei 😘

En magisk dag på alle måter .

Godt å kan nyte dagen hjemme jobb forefallende med salgs jobben min også tillate meg litt fri . Det behøves å ladde opp batteriene igjen.  En er bare et menneske  som trenger å få være i sitt eget å bare nyte dagen å ikke hele tiden være for andre.

Sommervarmen her Nord Norge er på sitt vakkreste.  Var 34gr på Mo i Rana i dag noe som føltes at vi egentlig ikke var hjemme men i USA som vår ferd i fjor var der vi ferierte.

Må si jeg er glad for at jeg kun har vært her hjemme i år , også fikk en  også oppleve slike dager som dette er jo minnerikt å gledelig på alle måter.

En skal være takknemlige for at vi får oppleve slike dager.  Det er ikke en selvfølge.  Det at en driver sitt eget så kan jeg også styre mine egne dager akkurat som jeg selv vil . Det er nettopp det som betyr mer å mer for meg. 

Ved å eie tiden å se hva som er viktig.  Ta bort ting som er mindre viktig å fokuser på det som gir oss menig.

De små ting som hånd plukket blomster i fra hagen Også Roser jeg fikk ifra en venninne bryr veldig mye .

Det å gi tid å få respekt er det vi alle søker . Ikke alle som skjønn når en vil ha litt rolige dager. 

Derfor så steng jeg veldig av nå . Må det for å ladde opp det å gjør kun det jeg  har mest lyst til sammen med ungdommen også gode venner og familie er balsam til sjerla.

Livet ser vi kan bli i det kortene laget for flere desverre.  Derfor så blir Også ting mindre viktig . Det som blir mer viktig er å holde den kursen en ønsker for å lykkes å være seg selv.

En jeg kjenner ikke så godt men har alltid vist hvem han er , formiddlet en historie som er kjent for oss alle. Hvor viktig at en ble godt likt osv av andre før også det å våge å tørr være oss selv.

Ta egene valg å stå i de er Også noe vi må bli flinkere til å gjøre.
Vi er dessverre opptatt med hva alle andre mennesker mener om oss å våre valg Også er vi redd for hva Andre måtte mene…
Det er det helt slutt på nå , jeg følger kun min sti , mine mål Også hvordan jeg ønsker å ha det . Fordi en kan ikke sett livet på vent fordi hvis at … Vi lever nå i morgen kan livet være historier.

Derfor så lever jeg min drøm jeg lever slik jeg ønsker å leve ikke på andre sine premisser.  Det er jo også slik alle andre også lever . Ikke alle som sliter med dårlig samvittighet for at de lever slik de ønsker.  Jeg har ofte slitt med det, har flere jeg kjenn som kjenn seg igjen.  Det som hele tiden er viktig å være tro mot sine egne verdier Også hva hjerte vil .

Derfor så må en kutte der en kjenn at det blir for mye .

Dagen i  dag ble en ego dag digg å være tro i mot meg selv.

Gjøre familie ting å egene ting vi behøver å null stress bare kvalitetstid.

Møtte på en Dame da jeg å yngste sønn min var å kjøpt oss litt is i varmen.  Det å prate med ukjente mennesker er noe som er så digg.  Det å veksle ord på veien er så hyggelig. De var i fra Oslo området , å syntes det var for varmt nå . De hadde hatt det så varmt tiden mai . Måtte si til henne at slik varme som dette er ikke slik vi er vant med.  Men det nytes 😇🙏🌞

Det er alltid godt å kjenn på den følelsen.

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg