Magisk dag 🙏😇💗

Hei 😘

Dette været kan jeg lett klare å ha en lang lang stund.

Å være så heldig å få nyte varmen å livet generelt e så digg .

Mange klager på at det er for varmt.  Så må en heller gjøre noe annet å kjøl seg ned med ei kald pils eller  en kald cola.

Jeg foretrekker også en god varm kaffe i sola å nyte varmen er helt heldig.

Livet er som vi selv gjør det til, godt å ha det bra på alle måter.

Jeg er så priviligert må ikke på alle topp turer.  Men får flotte bilder i fra fine folk som er på turer.

Facebook er genial på alle måter , vi når andre også kan《 jeg som er den plagsomme selgeren 》Som et spesielt tilfelle spurte om jeg var … må le i ettertid.  Uansett hva du ser på hvem du er sammen med er vi alle selgere.  Bare ikke alle tjener på å visere formiddle det budskapet som de har på hjertet.

Så mange ser ikke hva de selv gjør . De ser kun sitt eget beste, om du våge å innrømme noen feil ved deg selv . Så har du nådd langt .

Erindrer meg å mamna da vi gjorde feil på alle måter så sa vi det alltid videre.  Til deg også til ukjente.

Da jeg jobbet i restauranten, så skjedd det alltid noe , som jeg bare måtte videre formiddle til mine kollegaer.

Så snart vi våger å være ærlig så har vi det best med oss selv å gi andre relasjoner 😘😊

Det e verd å tenk på , ønske deg en snill stund 😘

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg