Der er vi som ett!

Hei 😘

Det heter så pent en skal ikke sove bort sommer natten, men når en får oppleve slike dager så må vi tilføre oss mer av kvalitet som gjør at vi tiner opp å tilføre kroppen masse 🌞🌞🌞som igjen tilføre oss mer energi.

Det som tapp mange av oss det er energi tyver.  De som hele tiden får til å  stjele det som vi gløder for også tar ifra oss god energi.

Mange bare bruker oss, for selv å kan velge å vrak, godt at en er såpass moden at en klarer å overse det vi ikke lenger vil ha mer av i livet.

Det å hele tiden se nye muligheter, se nye idéer betyr at jeg muligens e mer Gul enn rød i forhold til boka som jeg leser .

Vi alle sammen har gode egenskaper Også har vi dårlige egenskaper.

Hvordan vi ønsker å disponere tiden vår er også et godt tegn i forhold til hvordan vi er i møte med andre.

Har nettopp kjøpt meg ny bok til inspirasjon, når jeg ofte står i stampe må jeg lese noe å tilegne meg mer kunnskap.  Godt å få trimmet hjernen vår med å lære å utvikle seg mere å mere.

Denne boken må dere kjøpe en meget spennende bok . Som også tar for seg viktige sider ved oss mennesker.

Nyttig lese stoff 👌

Det å jobbe etter 2 til 5 års plan e viktig, fokusere første året på å tilføre vekst , økt kjennskap Også være under kontinuerlig utvikling.

Her er jeg nå tiden strekker ikke alltid til det jeg vil .
Vi blir noen gang forhindret Også kan vi også forhindret oss selv i å bruke tiden på tøv å vas som ikke gir livet mening.

Det å være mer bestemt på å kutte der en så å si bare gir også trekk seg mer tilbake for å få ferdig det en har startet på .

Bedriften min er under kontinuerlig utvikling er spennende å se hvordan den er om 2 til 5 år hvor er vi da ?

Om 2 år er jeg 44 år om 5 år er jeg 47 år spennende å se utviklingen på mitt store prosjekt som jeg ikke er redd for å satse mer på.

Det å lete etter det ingen andre konkurrenter har , Også få tilpasset mer til kundene sitt behov.  Da en bygger opp noe som en tror på, må en heller ikke gi opp . En må våge å mislykkes , uten å gjøre feil kan vi heller ikke bli dyktigere.

Fikk blomster i fra en god venninne av meg, som har den samme interessen som jeg i mange ting . Det å klikke så godt sammen er også et sunnhets tegn.  En trenger ikke alltid å ønske det samme , men en vil at motparten skal LYKKES.  Der er vi som ett .

Vi behøver å kan reflektere å prate naturlig med kvarandre, det som også åpner opp til nye bekjentskaper. 

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig 😘

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg