Yes det e så da e ….

Hei 😘

Vi snakke fint sommer vær her i Nord Norge 🌞🌞🌞🌹🌸🎈

En nydelig dag å kunne jobbe , ha besøk av gode venninner Også jobb i mellom øktene.

Vi trenger å ha det som betyr aller mest for oss her i livet.

Vi trenger å sosialisere oss med mennesker vi ikke alltid ser så ofte.

Sommer å sol bidrar til at vi har bedre gleder å livet gir så absolutt menig.

Vi må ikke glem å smøre huden inn med Solfaktor, høy faktor pga av at vi ikke skal bli brent. Det er lett å sitt å tro at alt er ok, Også viser det seg at solen har påført oss litt skader.

Bruk masse aftersun etterpå før å kjøle ned huden din 🌞😇🙏😘

Nattens dronning gleder seg sykt til morgen dagen.  Alt som skal skje, godt å skape gode samtaler mellom mennesker, møte noen en aldri har møtt på før. Også møte igjen gode venner som en ikke ser før ofte .

Det betyr kvalitet å gi tiden sin på det som Også tilfører oss mer glede . En kan ikke hele tiden være for andre , vi må være objektivt for oss selv først.  Så kommer tiden som skal være.

Singel livet er behagelig, mange som er singel å vil ha en ny make, må si jeg er glad for å være trygg også glad i det livet jeg lever.  En kan å trenger en arm krok.  Men har god tid før å velge en make en må aldri forhast seg en må bare bruk tiden godt.

Lur litt på om en er blitt gammel siden en har god tid, vil avvente å se også kjenn at singel livet å bestemme min egen vei fremover er deilig.

Liker veldig godt å være i kun mitt eget nå framover 😉👌👏

Merker godt at jeg klarer ikke et evig mas å kjas på det ene eller det andre forumet.  En må hele tiden huske på å gi seg selv den rette næringen.
Merker godt at da en både jobb i helse sektoren også i mitt eget.  Har 3 salgs jobber som jeg ønske å jobb ut , så kan en ikke hele tiden være tilgjengelig. 

Det skjønner de fleste som vil det , jeg må alltid godta å bli satt til side å aldri få svar.  Så må andre også godta at jeg også ikke makter å være like aktiv på Facebook eller Snap Chat.  Det håper jeg alle respekterer.
Vil ikke ha ei melding i fra noen er det meg du nå skriver om . Dette er generelt ork ikke mas før tiden å det er det lov til å si ifra om.

Må hele tiden følge med Gruben Massasje siden min også de 3 andre slags sidene mine.

Vil at folk skal vise meg den respekten de selv vil at jeg skal vise de . Ikke for meget å forlange 👌

Det å glede seg på framover på livet på jobb også karriere er noe som jeg merker bobbler godt i meg.

En vil øke ytelsen så må en også gi avkall på noe.  En kan ikke alltid være for alle e  må først å fremst være i sitt eget 😘

Tusen takk for at du leser bloggen min,  takknemlig ❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg