Livet smiler til en som SMILER !

Hei !

 

Nettopp kommet hjem etter et flott nattskift, er godt å kan være i virke både i mitt eget å i kommunen , en kjenner så avgjort at en lever helt klart.

Da en har sitt eget så må en hele tiden gjøre forefallende jobb å klarerer til nye kunder, som kommer . I går fikk jeg bestilt mer varer til Gruben Massasje en må hele tiden følge med slik at en ikke går tom før produkter som en må ha under behandling .

 

Jeg er hele tiden under utvikling å ser hele tiden etter nye å mer produkter som jeg kan anvende for at nettopp du som er min kunde skal få den rette å beste behandlingen til meg . Det å få lov til å leke med å bestille nye ting å også åpne opp til å utvikle meg mer , er også noe som jeg ser på er nødvending også veldig spennende å utvikle seg .

Jeg holder på å lære meg mer om oljer også hva de er gode for , det er så inspirerende at døgnet for meg har så klart ikke nok timer. Det skal gi deg en behagelig behandling med at oljer også kan gi deg den økte effekten av mer velvære. Jeg er for å fordype meg i det som jeg jobber med , å vil hele tiden utvikle meg til å bli bedre å bedre. Det å øke min kunnskap for nettopp at du skal få det beste som jeg kan gi deg å litt til så er jeg fornøyd.

 

Været er så digg , det å kjenn at kroppen i grunn trenger hvile men kroppen vil også være oppe er litt spesielt , en kjenn at en må også vil en ikke . Kan ikke huske sist vi hadde en slik rik sommer , på varme også god temperatur som vi har nå. Derfor så er lysten alltid for å sitte ute å nyte stor . En må dessverre legg seg nedpå litt , slik at en er klar til å kan ta i mot kunder senere i dag.

En er så takknemlig for at en både har fått solgt produkter i dag , også få melding i fra flere at de skal kom å se hva jeg har her i Gruben Massasje er så takknemlig har ikke lov til noe annet .

Livet smiler til en som alltid smiler , sies det . Derfor se verdiene på det som er viktig en å se verdier på det som ikke betyr så mye .

 

 

Det skulle jeg ha gjort i dag , så hadde jeg hatt ledig i kveld , men så e det ikke ? men en e takknemlig for at en har det godt på alle måter.

I går da jeg bestilte varer på Gruben Massasje , så var det litt godt å kunne lete fram ting som jeg kan selge ut til kunder , det å teste ut litt er så fint også lærer en hele tiden .

Livet er en lærings fase , jeg er startet opp å lese en ny bok , må ha noe som fristiller meg i fra alt annet en jobb , utvikling også business hele tiden en må også bort i fra forfatter rollen også blogg rollen , nå snakker vi mange roller ja hvor mange roller har jeg da , 7 roller innen for business der jeg skal jobbe ut noe hele tiden , det krever også at jeg hele tiden er under utvikling. slik som jeg er nå leser en bok også sosialiserer meg mer med andre , ser litt andre sine behov framfor mitt eget å bare det å løsrive meg ifra alt som handler om jobb også utvikling så er det godt å kan bare lese også lære også tilegne seg mer kunnskap også se hva en kan ta til seg . -Ofte er det godt å bare lese en bok for å få andre tanker men jeg merker jeg er i en produktiv periode å da må jeg lese det som også får meg dit jeg skal være , en må le litt av gøyale ting også ikke se på seg selv som helt amatør en må våge å feile å le av det også , humor er noe av det viktigste vi har i oss , selv om vi mister en arm eller følelsen i en fot ,  så er humor avgjørende for hvordan helsen også livskvaliteten vår er . De som er fri før humor har også dårligere livskvalitet også blir de heller mer deprimerte en de med god humor .

 

 

Da mamma lå på det siste så hadde hun humor , hun skulle ikke dø som en bitter kjerring som hun sa , hun skulle dø som en verdi dame som hadde humor , selv om ikke alt kan spøkes med så gjorde hun det helt til det siste. Det å kan snakke om det som er trist å få det til å ikke bli så farlig å prate om det er også veldig viktig , en må huske på at før vi skal dø så skal vi le masse sammen , vi skal tilbringe mange flotte dager det er så lenge til vi skal reise av sted , så må vi ha det gøy på veien til himmelen .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg