God kultur er viktig

 

Hei dere !

 

En glad dag må si det , herre min en er heldig å kan få jobbe med det en mest digge her i verden å bygge opp det en tror på .

 

Etter å ha vært nattens dronning så har jeg fått litt skjønnhets søvn er litt rart det her hva en klarer å prestere bare en vil det godt nok , du vet at en lykkes til slutt med det en har for hjerte sitt.

 

Det sies at snille Damer lykkes å vanlige kommer til helvete , men det kan jo føles at veien til før å lykkes er samme veien ? -mulig  det er en måte at en finner veien på ? Fordi en kan gå samme veien men bare ta til høyre eller venstre ikke sant ?.

 

Det å få gode tilbakemeldinger like så at en takler de vanskelige tilbake meldingene er for oss , veldig viktig i forhold til at vi brenner for den jobben vi også gjør for å lykkes mer eller mindre. Ingen som får til alt med første forsøket men veien opp å fram det får vi alle til å lykkes med. Det er feilene vi lykkes på .

 

Jeg fikk en helt ny kunde som booket tid til meg i dag, veldig hyggelig å ligg på sofaen å slapp av å høre at telefonen i det fjerne ringer , deilig å forstå at det betyr ny kunde til Gruben Massasje , det er noe jeg oppriktig ser så fram til å det å knekke nye koder også løse koden for å få kunden igjen . Jeg har en 60 min på meg , for at kunden skal gå ut ifra meg fornøyd. Jeg får tidlig informasjon om at kunden hadde valgt meg , på bakgrunn av gode tilbakemeldinger i fra kunder som har vært til meg , kunden informer at derfor jeg ble første valg pga av gode omtaler i fra tidligere kunder .

 

Her fikk jeg med en gang mye god tilbakemelding i fra kunden også er jo selvfølgelig min jobb å gjøre kunden super fornøyd .

Det å klare å løse et stort problem som kunden har hatt muskulært , da i form av livskvalitet sier det seg selv at jeg har klart å gjort jobben min så avgjort meget bra, jeg er så takknemlig for at jeg valgte å jobbe ut denne tøffe jobben som jeg ser at  jeg klarer å få til det jeg har satt meg som mål .

Ved at jeg bruker mine egenskaper ,  Sta , bestemt , utholden , løsnings orientert , ser muligheter til å utvikle meg mer i takt ved kundenes behov .

 

Jeg er så stolt også så lykkelig for å ha klart å fått kunden så bra å gleder meg så til å se denne kunden igjen fordi det betyr enormt masse for meg at kunden får den livskvaliteten som alle skal ha , for å fungere å ha det bra i livet. Selv om ikke alle jammer av den grunn så er det godt å vite at jobben min er med på å hjelpe andre så ser jeg at selv om det kan være et tungt stykke jobb , men det er så gøy fordi det er ingen kunder som er like også utvikler jeg meg mer , ved at jeg lytter også ser etter å få ting som det skal være .

 

 

Håper du som leser følger din drøm til virkelighet gjør det som du liker å gjøre om til noe du kan gjøre mer av. Jeg får hele tiden spørsmål om hvorfor jeg startet opp bedriften også er det mange som ikke helt forstår at jeg har denne drivkraften i meg som bidrar til at jeg ser nye metoder for å tjene mer penger inn til meg å mine barn , en må hele tiden være løsnings orientert – Sa til meg selv at jeg skal ikke begrense meg i forhold til bedriften jeg skal heller øke hva jeg kan tilby så lenge det er innafor å ikke noe som er uten for min kompetanse eller at det ikke passer inn i forhold til bedriftens rammer . 

Når vi lykkes  : vi får ting til så får kroppen våre gratis energi som ikke treger å kjøpes en har denne gode følelsen i seg , akkurat som en god forelskelse er . Det er smitte effekt i det også som gir gode ringvirkninger at vi lykkes mer med det vi gjør så det lønner seg alltid å strebe litt å må jobbe målrettet å se nye veier for å lykkes.

 

Ved at en hele tiden har nye metoder , ser ny muligheter også bruker våre egenskaper som baller det lettere på seg at vi får ting til , også vil jo andre henge med oss som er så lykkelige å glade.

 

Jeg har vel aldri noen gang satset så sykt masse men satser en ikke så vinner en heller ikke så enkelt er det, det er noe vi må se å ta mer innover oss .

 

 

Dette var min andre sjef da jeg bodde i Oslo Christian Ringes , i 99 det å få lov til å jobbe under slik god kultur må en virkelig lete lenge etter , han kunne det med å ta vare på sine ansatte. Det å hele tiden se hvordan ansatte hadde det i forhold til å kunne levere gode tall også salg , så må de ansatte være tilfreds også fornøyd . Jeg var 23 år da jeg jobbet under han , å må si jeg lært utrolig mye på den tiden hva som er viktig for å tilegne seg god kunnskap , god kultur i forhold til å utvikle det en selv brenner for . Det å få høre i fra han at jeg så da følte meg pur ung , hadde null erfaring men elsket å brant for å lage mat, var så heldig å fikk jobb til han da jeg plutselig ikke hadde mer jobb ved aker brygge jeg var så uerfaren ved alt som var i Oslo at jeg viste ikke at aker brygge ikke koker på vinteren så derfor var vi flere som måtte slutte. Da jeg flyttet til Oslo hadde jeg aldri vært der , jeg tok et valg etter at jeg hadde bodd i mange år på Lønsdal å jobbet meg opp til å være en meget dyktig arbeidstaker men jeg ville lære mer også sa alltid min far til meg , skal du noen gang i livet påstå at du er flink så må du også underkaste deg , se verdien av å jobbe i et team også tilegne deg en egenskap at en vil lære også være i et godt felleskap .

Min far å jeg vi hadde alltid våre samtaler om det å drive egen bedrift , min far hadde ikke den store trua på at jeg kom til å klare det, fordi jeg var så vinglete, men da jeg lykkes så lykkes du også. Vi må hele tiden ha fokus , vise verden at vi vil lære å tilegne oss god kunnskap om det er i oppvasken eller om det er i en annen jobb så er det kunnskap om å utvikle seg å se verdiene av at all jobb er viktig .

Jeg er takknemlig for alle erfaringer jeg har hatt , både mellom meg å far , også de andre flotte arbeids givere jeg jobbet under , det å ta nye valg betyr ikke at en ikke liker å gjøre en type jobb , det betyr så enkelt av vi trenger variasjon for å tilegen oss mer god kunnskap.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg