Grip dagen 🙏😇❤

Hei 😘

Tenk at vi fikk opplev sommer å sol, varme å god sommer opplevelse.  En gleder seg til en skal nyte . Alt en skal ha gjort.

Det å haste av sted er noe som ikke blir bra uansett . Vi må fokusere på det som er viktig.

Det å må utsette ting pga at vi har det for varmt er et fint tegn.  Alltids noe annet en kan gjøre i mellomtiden.

Det å være #frilanser jobbe med å utvikle team i det jeg gløder for.  Betyr enormt mye.

Det tar tid men det er også en belønning som står for tur da en lykkes.

En vil alltid føle at en sliter med å utvikle seg.  Slite med å strekke nok til , være bra nok også være god nok for venner, familien Også de en bryr seg om.

Ved at jeg er så trygg i meg selv , ser hva jeg kan klare å utvikle videre.  Alt jeg vil jobb med, bloggen som har blitt min største lidenskap og motivasjon.

Til å nå ut til andre å mulig kan påvirke deg som leser at du er bra nok som du er .

Jeg opplever da jeg er ute blandt folk at vi har alltid en forventing til andre .

Jeg har så klart også det, jeg forventer å kan reflektere å prate seriøst.

Er jeg blitt en smule for gammel? Da jeg er blodig seriøs? Ser hva som er viktig å skyver unna det uviktige. 

Tror nok jeg er litt mer seriøs når jeg drar på byen.  Har alltid med booking boka i Gruben Massasje.  Har alltid med fleire kataloger.  Kan jo møte på en potensiell kunde.

Du vet når en er frilanser aldri vet hva en har i fra mnd til mnd så er det også viktig at jeg hele tiden fokuserer på hva som betyr mye. 

Det som vi bruke tid på, kommer mer til oss så klart vi må være kreativ å se løsninger.  Ikke gi opp drømmen vår .

Selv er jeg en sjerl som alltid gleder meg til nye jobb situasjoner.  Bokprosjektet mitt er på rett vei.  Hele tiden har jeg fokus på den biten Også men siden jeg også er avhengig av lønn for å leve.

Så må jeg jobbe, jobbe Også jobbe en kan til tider ønske at en kunne hatt lønn å hatt fri Noen dager.  Slik at ting hadde vært lettere.

Et lett liv tror jeg blir for kjedelig,  en må kjenn på kroppen at vi lever.  Vi står på også motiverer en selv også andre.

Motivasjon må alltid være i bunn før å utvikle seg mere.  En må hele tiden jobbe med å fokusere på framdrift også nyte dagene. Det betyr å være under kontinuerlig utvikling.

Digger å realisere drømmen min til en virkelighet. 

Det å aldri helt vite framover, aldri gi opp drømmen  bryr også at det bor mye drivkraft i meg, SELV om en smått må sett seg ned å bare være, se på folk å ikke hele tiden jage.

Det å kutte mye, lukke dører, steng for det en vil ha mindre av . Bidrar også til at vi får mindre av det også…  Så ta bort søppel i livet ditt.

Steng døren for mas å vas se på mennesker som rikdom de som ikke tar ved dørene.  Men de som gir ved dørene.

En kan føle lang vei om mennesker har god energi eller dårlig energi.  Viktig at en våger å børste bort det vi blir negative av.

En gråvær dag betyr ikke negativt, vi skaper livet vårt med å Grip dagen 🙏😇😘

En kan alltid kjenn på en følelse at en vil gi opp men da har en også tapt.

Derfor se igjennom det du kan gjøre, det du kan jobbe målrettet for å nå ditt mål .

På veien til målet må vi tilføre mer næring ❤.  Glede å livskvalitet, være i de områder som bidrar til økt kvalitet å at vi klarer å kjempe å jobbe målrettet.

Vær en gledes spreder ❤❤❤❤🙏😇

Det betyr at en tilføre mer næring som gir oss glede til å gi mer gass å stå støtt i det en jobber mot.

Jeg er nå inne i 8 1/2 mnd i bedriften min.  Det jeg ser så langt er at jeg helt i fra start til nå . Så har jeg lykktes med å nå ut med FOREVER, Oriflame  også Avera til nye kunder.  Hadde ikke nådd ut til så mange hadde jeg ikke våget å satse.  På bedriften Gruben Massasje. 

Har hatt økning i alt jeg selger etter jeg satt mer fokus på det jeg brenner for.

Det å høre i fra kunder jeg kommer tilbake du e flink er ord som jeg tar til meg.  Er ydmyk Også stolt over at jeg er på tur til å nå mer ut i markede ❤🙏.

Det å jobb rett å se mulighetene er for meg fantastisk.

Det å rekruttere nye kollegaer i Avera, Oriflame også Forever er det jeg drømmer om.  En må bygge opp det en tror på helt klart.

Bare ved at jeg prater med kollegaer rundt om kring, så blir jeg så engasjert . Så er det bare å gass på å jobb i team.  Det som også bidrar til økt suksess at en bygger opp det en tror sammen med de som også ser muliheten slik som jeg ser den .

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg