God kultur skaper gode relasjoner.

Hei !

 

En nydelig sommer dag i dag også , vi har blitt bandt med dette flotte været her Nord, nå er dette blitt helt normalt , deilig å kunne få kjenne denne varmen nyte sommer også få nyte det som er Sommer å betegne , være så varmt at vi kan gå barbent , være er så varmt at vi må beskytte oss med solkrem , være er så varmt at vi kjenner det , at vi nesten har lyst til å gå inn fordi denne sommeren blir vi også til å huske mer en de andre.

 

Det vi  husker mer en annet er også det vi gjør også det vi har lært oss. De store karan som har nådd lenger en mange de har den samme visjonen innen for business. Enn god kultur skaper også gode relasjoner , vi høster mer ved at kulturen er bedre også blir også klimaet bedre også forholdene er bedre til tross for at kulturen er bra.   

Vi kan skape den kulturen vi selv ønsker , siden jeg er frilandser så kan jeg jo skape en ukultur eller en levelig kultur akkurat som den passer meg, jeg kopierer det jeg ser på min vei , om det er godt eller drålig, det som ikke er bra må jeg skylle bort en god stund fordi det er med oss , det som er negativt henger oftere med oss en gode gjerninger , skjønn det som kan .

Ofte så funderer jeg over hvordan er jeg i grunn som sjef for andre ? Jeg vil jo ikke være en masete sjef eller en som krever for mye men en må kreve bare en finner en balanse.

Målet mitt hele veien da jeg startet opp Gruben Massasje så skal jeg utvikle meg , en kan utvikle seg før stor , at en ikke klarer med alt alene , derfor så må en hele tiden se på målgruppen vår , hvem sikter vi i mot er det å hjelpe alle eller er det noe spesifikk vi har i målgruppen vår som skal fange opp den gruppen som er der.

Det er alltid lett å se jeg vil ikke si nei til noen , men Jeg har faktisk måttet si det til de som tror jeg er en gud selv om jeg er bare meg, så har jeg vært nødt til å si nei til kunder som jeg ikke kan få hjelp fra meg , om det ikke er muskulært .

Vi må ikke være redde for å si nei til kunder da de ikke går under den målgruppen eller der en selv har kompetansen på å kan hjelpe . Det å ha godt selvinnsikt er viktig i min game også mange andre sine fagfelt , så må vi være ærlige. Jeg kjenner bare jeg tar på en nakke , rygg også skuldre så kjenn jeg om kunden har hatt mye plager , jeg kan se snart ved at jeg kjenner at kunden  ikke sover godt om natten , da jeg finner blokkeringer til problemet er det også veldig artig , fordi dette hjelper kunden også påvirker dette alt for meg , ved at jeg får løst det som var et problem.

Det gjør også at jeg er troverdig , jeg finner problemet også får jeg det løst , ikke alltid jeg klarer å få løst alt til kunden på første behandlinga , men sier alltid ifra om det, dette er viktig fordi en må ha en rett dialog mellom kunde også behandler.  

 

 

Det å ha en god balanse mellom det jeg jobb med også det å ha ting privat er også veldig viktig , selv om jeg ofte møter på kunder , på butikken eller andre steder som er så fornøyd etter at de har vært til meg , så er det også de som begynner å prate , å da er det greit.

En skal ikke formidle hvem som er til meg å får en behandlinga , en har taushetsplikt , synes det er godt å ha det fordi  det gir en trygghet til kundene som går fast til meg , også de kunder som er nå også da. Det er profesjonelt å ha taushetsplikt ved at en heller ikke drar videre det som kommer ut da kunden er til meg , det er viktig også er det en informasjon som jeg også har fått . Fordi de er trygge på meg , godt å kan ha noen å prate med .

 

 

Jeg har tatt en del valg også har jeg selv satt meg mer mål for å lykkes , det å aldri helt gi opp er et godt tegn , ved at jeg jobb med salgs relaterte jobber så er det også en jobb som kan dra meg lenger en lengst ved at jeg utvikler meg også rekrutterer flere inn slik at de kan få oppleve det samme som jeg , Jeg driver på med Forever , Avera også Oriflame noe jeg har holdt på med i alle de år, Avera også Forever er de jeg har jobbet kortest tid med , derfor er det også sykt spennende å lære mer om de ulike produktene , jeg bruker  varer i fra Avera , Forever også Oriflame i behandling i Gruben Massasje , det  har også bidratt til at jeg har nådd ut til litt mer kunder en om jeg kun søkte i den venne kretsen jeg til daglig er i , da hadde jeg heller ikke nådd ut til alle de som i dag bruker de ulike produktene i fra alt jeg er forhandler på. Jeg skjønner at mange kan føle at selger du i fra 3 firma det må jo være for meget, nei det er ikke det jeg digger å  lær om mer også liker jeg hente ut det beste av det jeg har som favoritter til mine kunder, jeg tester det alltid ut selv også viser jeg det på kundene.

Ser også Facebook siden min tar jo helt av , nå er det over 10 tusen som har sett Gruben Massasje konkurransen  som har vært en liten stund på Gruben Massasje siden min , det å vite at over 10 tusen har sett også er det over 90 delinger av innlegget mitt woow .Tenk deg de 10000 menneskene de formidler også det de har sett på Facebook til andre så er jo mer en 10000 som har hørt om annonsen .  

Det er så artig å se at ting det ordner seg også går alt seg til , vi klarer de mål vi har som vårt høyeste ønske om det er å være nr 1 i alt eller om det er passe å være nr 36 så er det også et valg vi selv tar, jeg har alltid hatt i meg at jeg går for gull , sier du at jeg kommer aldri til å klare det , jeg har sagt jeg ønkser å gjøre så gir jeg meg ikke før jeg er nr 1 . Vi er også alle sammen ulike å det må vi respektere , ikke alle er som jeg å noen gange hadde det vært godt å andre ganger så hadde det sikkert vært godt at noen ikke er som jeg , vi er som er da vi ikke ble som vi skulle bli.

Jeg hadde sykt mange komplekser da jeg var yngre , ja helt opp til jeg var over 30 år mot 40 , vi er aldri helt fornøyd med oss selv , ved hele tiden å være misfornøyd med oss selv , ved de mangler eller de feil vi har , så forsterker vi de . Det vi bør gjøre er heller å godta oss som vi er , å prise oss lykkelige for at vi er friske , har helsa i godt behold også se på det som er bra med oss selv , så forminsker vi det vi ikke liker med å være stolte for at vi er friske også har det bra rundt oss.

PS : Jeg ble nr 1 på bloggen i dag også , wooow love

 

Tusen takk for at du leser bloggen min ,takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg