Yes Endelig godkjent !

 

Hei !

 

En ny dag er kommet , Fredag er i grunn en veldig flott dag . Det er sol å herlig vært som resulterer i at dagen den skal bli slik som en oppriktig vil , bra på alle måter.

 

Det å åpne dagen  med at flere ønsker å bli med i noe jeg driver på med , utenom alt annet er så gøy en lever lenge på gode tilbakemeldinger , en har lenge bare vært en selger som ikke har jobbet så aktivt for å rekruttere eller lignende , men endelig nå var tiden mer inne .

Slik vi er mot andre er også slik vi også er mot oss selv, bare motsatt  , skjønn du ofte er vi bare snill mot andre også ser vi ikke oss selv ellers er vi  ikke snill mot omverden også er vi kun snill mot oss selv , ved at vi fokuserer på å balansere dette helt likt , vær snill mot deg selv selvfølgelig men vær det også mot omverden , fordi det fortjener alle å møte på mennesker som er gode , ved at vi sier et stygt ord til noen så kan vi ødelegge alt for de uten at vi helt er klar over det .

 

Ved at en har jobbet som selger i over 20 år så har en også møtt på en del motgang som en ikke helt skjønte motivet med ?

 

enkelte mennesker ser seg ikke mett på å kom med eder å  galle , andre må hele tiden skjell ut eller at de trekker seg unna også ikke ser en , hvorfor skal det være slik i et samfunn da vi alle er med for samme grunn, for at vi liker produktene ?

Enkelte er ikke noen god menneske kjenner , de ser heller ingen begrensninger men de ser seg aldri mett å penger , luksus også har de glemt bort helt hvem som i grunn er grunnen for at en lykkes, vi må spille på lag med hverandre , ikke ta kveletak på kvar andre jeg jobber aldri sammen med mennesker som ikke kan vise meg eller andre respekt. der går faktisk min grense .

Dette er gjensidig med å jobbe i team , en kan ikke vokse alene men en vokser ikke med mennesker som kun maser selv om deres mas er deres mål for å få deg til å jobbe hurtigere. Det betyr bare at jeg å du vi stagnerer en stund for det vi før brant for , pga av at konsekvensen av å bli maset ustoppelig av flere så tappet jeg med flere helt interessen lenger .

Det som undrer meg veldig er at , da vedkommende egentlig vet hva som er grunnen til at folk flykter eller ikke vet alt så hvorfor tar hun heller ikke kontakt med den det gjelder ? Hva er hun redd for ?

Mitt moto er alltid at en skal glede seg på den jobben jeg gjør , jeg skal bevise overfor meg selv at dette kan jeg gjøre også klarer jeg å få andre med så er det en ekstra bonus som en må ta god vare på om de skal føle seg velkommen.

En rekruttere om en vil lykkes med å utvide businessen sin  , en kan det men om en ikke jobber i et team så er det heller ingen sikkerhet at alle vil være i et team som ikke er bra, dette ser jeg har gått igjen i alt jeg har jobbet med opp igjennom årene .

Det å ønske en ting sterkt så må vi også gjøre de valg som blir rett for oss alle. Ser nå i alle salgs jobbene mine så er jeg på god tur til å finne flere nye kollegaer , det å kan jobbe mer ut det en tror på gleder meg enormt til å se fortsettelsen , fordi en lever nå også veien framover den er så spennende som vi selv vil at den skal  bli , en må heller ikke miste truen selv om en får nei på veien fordi et nei er også i påvente til jaet har modnet eller så er neiet endelig , ingen vits  å bekymre seg over de som sier nei til å kjøpe produkter eller ikke vil ha en katalog , heller pris oss lykkelig for at de sier i fra så vi heller kan fokusere på andre . Ikke alle som er like interessert , men det er også slik med meg , det er ikke alt som interesserer meg rundt om kring så mine venner også bekjente driver på med , det er sundt for meg å ta avstand i fra det jeg ikke vil være med i. Også er det deilig å være i de omgivelser som en bare kjenner at en vil bare ha mer av .

 

Ved å trekke seg ut ifra drama å negative mennesker , så ser en også at livet det smiler til oss fordi vi tilfører det som er meningen med livet å gi hverandre frihet også være gode med de vi omgås , de får vi mer av også vil vi ha mer tid med dem.

 

Det å få gode tilbakemeldinger på email er gøy, dette kommer til å bli mer en bra framover, jeg kommer til å jobbe mer målrettet også ser jeg at bloggen min har også gitt mer resultat ved at jeg flere ganger har vært på topp her i rana , nå har jeg fått blitt godkjent for å kan få lønn for å skriv om det jeg oppriktig gløder for , jeg har skrevet nå i over 1 år uten å mota en ensete krone , men motivasjon min var å lykkes med det jeg gjør også var bloggen min først og fremst ment for å motivere deg som leser om livet også alt rundt , en kan føle at ting er vanskelig men en må bare starte et sted, må si som en god kompis av meg sa til meg da vi møttes her nydelig , det han hadde jobbet opp i sin tid , hadde han jobbet opp helt alene uten hjelp , å det å motivere de rundt deg til å kopiere det er en god ting , men de må vil det selv , bare det å bestemme for hva våre håpefulle skal bli da de blir store er bare å glem , de må modnes også må de vil det som er deres mål.

Dessverre ble stunden sammen med han litt for kort, men tiden sammen bidro også til at en hadde en utrolig flott stund ,  selv om en kan føle at en har for liten tid, bruk tiden rett mellom mennesker som en bryr seg om , fordi en merker godt i etterkant av et møte om det betydd noe for deg. Vi lærer i alle møter , så ta til oss mer lærdom å lytt til andre . Det er et godt råd.

 

 

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg