Ikke så mye som e forandret….

Hei 😘

Mange gang så kan vi lure på hvorfor ting blir som det blir.

Er det slik at ting ligger i kortene at det bare skjer ? Eller er det meste vi skal oppleve å lære bare kommer til oss da vi e klar ?

En kan føle seg litt ensom også kan en samtidig føle seg rik.  Det å glede seg på de oppgaver som kommer tror jeg ikke lenger at de bare kommer helt uten grunn. 

Vi lærer i alt vi foretar oss, selv da jeg gjør feilgrep så lærer jeg.  Det å le av andre som mislykkes er bare å glemme.  Plutselig sitter vi selv i Saksa.

Vi har ofte mange meninger, føle at ting ikke er som det skal.  Derfor så tror jeg nå mer på at mye er forutbestemt for oss . Bare vi som bidrar med vår vei hvordan framover kommer til å bli.

Då jeg flyttet til Fauske på 80 tallet, hadde jeg kunnet ha ødelagt for meg selv  . Ved å gjør alt om til en tragedie.  I stede så vil jeg  bli kjent både med miljøet rundt Også bare det at jeg våget da å være trygg på meg selv ute blant venner.  Ser jeg tilbake på at det var en moden unge på den tiden.  At en våget å si nei å stå i mot .

Bare det å våge å ha sin egen stemme er ikke alle som i dag våge å følge sine drømmer også bare å leve å lytte til hva vil jeg ?

Tror faktisk vi må få fram den flotte tiden som 80 tallet i grunn var.

Vi var mer avslappet i forhold til livet, vi hadde ikke de store forventninger til alt.  Erindrer at tiden sto stille , vi kreppet håret å ut som ho Kate som vant melodi Grand prix. 

Da gikk jeg å venninnene mine i gata å var kul, vi var helt innafor.  Nå hadde de fleste sett rart på oss.

Men det jeg vil fram til er de nære tingene.

Det som betyr aller mest for oss.

Hente opp de rette holdninger, verdiene Også våge å feile.  Våge å gå  på en smell.  Våge å gjør det slutt med kjæresten om en ikke synes det fungerer.

Våge å leve litt andeledes liv ikke helt A4 men allikevel innafor.

Vær ekte for fan!

Livet har vi nå , det skal nytes helt opp til fingerspissene.  Vi må formiddle til våre håpfulle at vi er flott selv om alt ikke er perfekt.

Vi skal alle dø en dag , men til vi skal det så har vi alle valg å mulighet.  Så den muligheten vi tar bestemmer også for flere valg vi tar .

Vi nå uansett aldri la en drøm gå forbi  , lev å nyte tiden sammen med mennesker som gir deg livs mot , glede Også empati å respekt.

Det å få et nei betyr ikke at folk ikke bryr seg om en , men kan også være fordi en skal fokusere litt andeledes.

Det er livet, også må vi Også huske på at livet gir mer menig om vi Tar å fokuserer på det vi kan gjøre.
I stede for å hele tiden skal forandre oss for å bli bedre likt .

Jeg har opp gjennom årene lært meg ei lekse.  Kanskje ikke den lette å enkleste.  Det betyr ikke at din leve måte er feil . Det som betyr mer for oss alle.  Er å bli inkluderte. Være viktig for noen.  Enkelte ganger så viskes det bort de som en gang var viktig.  Noen ganger kommer de tilbake.  Etter å ha fått modnet seg litt.

Det betyr noe å høre at en betyr noe for noen.   Husker godt at det  betydd mye for meg. Å så klart betyr det noe enda.  Det som er vi har bygd opp en grunnmur at vi er sterke etter alle påkjenninger en har pådratt seg også lærdommer.

Så en ser selv på 80 tallet, å nå i 18 så har det som er viktig ikke forandret noe særlig.

Eneste måten vi formiddler  budskapet til andre , på
80tallet hadde vi ikke Internett.  Som i dag , så det at en fjær ble til 10 høns før er katastrofalt stor endring nå i dagens målestokk.

Det er både gode og dårlige nyheter. 

Jeg ser det så tydelig nå på Gruben Massasje siden min på fb.  Nå har nesten 10 TUSEN mennesker sett innlegget.  Også er det over 90 delinger av innlegget.

Skulle alle ha pratet med 10 TUSEN då hadde det tatt litt lenger tid….Det betyr også noe innen for business.

Det å nå ut til så mange å rette ut til nye kunde grupper viser seg at dette er veien vi må gå for å bli bedre synlig i dagens samfunn. Kontra på 80 tallet så var det jungel telegrafen som gikk da vi trengte oppmerksomhet eller reklame.

Derfor konkludere jeg med at være mer jordnær, prat mer om det en vil her i livet . Lev sterkere å vær ekte 💖💖💖

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig 💖💖💖

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg