En ny dør åpnet opp før meg!

Hei 😘

Da var helga for denne gang historie.

Det å ha fått gjort mye fint sammen med ungdommen.  Tilbringet tiden sammen med de en bryr seg om.  Betyr enormt mye for meg.

Helga har fått meg til å nyte stunden alene også sammen snart ungdommene.

Vi trenger ikke alltid at det må skje mye rundt oss .. jeg har fått jobbet litt Også levert ut varer til kunder.  Også fått nye bookinger i Gruben Massasje.  Mange som ønsker å komme 👌😁

Deilig å vite at jeg setter meg selv på kartet ved å kun være naturlig.

Altså være naturell ikke klister på meg en falsk side.  Det å fremstå å være ekte betyr enormt mye.
En vokser mer i den takten en er i , så lenge man er god å ikke må klistre på en fasade som som heller ikke stemmer….

Det en mest ønsker seg her i livet er alltid å LYKKES med de mål vi setter på agendaen.

Jeg har som sagt mange mål på min agenda, i dag åpnet en ny dør for meg endelig…. en vet at så lenge en har trua på mine prosjekter så kommer Også gode kollegaer ræksnes på ei fjøl om de er ment to be 💗

En må alltid gi alt en gjør litt tid . Det modnes mer å mer for oss . Da vi er på det nivået for å være mer mottakelig.

Derfor så må en se at alt løser seg , vi lykkes mer å mer ved det vi foretar oss da vi kjemper for våre mål , aldri mister motet.  Fordi det å være Gründer er også en ensom verden, der en fort kan føle seg helt alene.

Derfor må en hele tiden ha rett fokus å ha trua . Kutt mennesker som bare tar energi, gi kun energi til det du ønsker mer av 😘

Gleden er alltid stor når en ser at en klarer å få solgt mer produkter. Få produkter i omløp slik at kundene kommer snart tilbake 😘

En er Alltid avhengig av kunder for å både øke omsetningen også få nye kunder.  Nye kunder avler nye kunder.

Har også bestemt meg for å markere føre meg litt mer.  Slk at bedriften min når ut til mere kunder.  Å brygge den opp slik at jeg kan bli mer selvstendig å ikke vær avhengig av kommunen..
Det å kan få jobb kun i mitt eget fram Over er mitt høyeste mål.  Å det veit jeg at jeg klarer.  En må bare ta til hjelp 😘

Ønsker deg en riktig nydelig kveld ❤

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig ❤❤❤

2 kommentarer

Siste innlegg