Det som sprer seg som ild i tørt gress!

Hei 😘

Tenk at gründer jobben min, den utvikler seg bare mer å mer.

En kunde jeg hadde til meg her, sa til meg at jeg måtte holde på med konkurransene videre på Facebook.
Det var en flott reklame også mange som pratet om det …. digg å lage reklame også det som sprer seg som ild i tørt gress.

Ved at vi jobber målretta, satser friskt også våger å være oss selv. Så kommer jo også de som ønsker at vi skal lykkes til oss . I form som kunder også flott heia gjeng.  Beundringsverdig verdig at en er så heldig å har hatt kunder kvar uke sìden oppstart. Det å hoppe i ting uten alltid å ta en gjennomgang om det var behov for det jeg ønsker å tilby så lager jeg et behov for deg.

Det er alltid mange som enda lurer på hvordan bedriften går.  Klarer du deg? Osv… må bare si til deg som jeg sier til alle de andre som ønsker å vite….

Takk jeg er så takknemlig for alle kundene som gjør at jeg kan opprett holde bedriften.  Kunder som kommer tilbake, fordi de er så fornøyde.  Det gir meg enormt energi til å stå på videre. ❤

Det er mange som ikke enda har vært til meg etter oppstart.  Selv om de sa til meg før oppstart jeg skal booke time til deg.

Jeg har lært meg å se forbi, fordi en kan lett bli såret om folk kun bare prater.

Det å klatre opp stigen, å vite at jeg er mons registrert.  Jeg har nådd nye høyder . Jeg har kvar mnd faste kunder som hele tiden kommer igjen. 

Bare det at jeg hele tiden får nye kunder, som finner meg er Også veldig hyggelig.

Den konkuransen jeg har ute på Facebook.  Er det litt over 9 tusen som har sett den.
Det er mange memnesker.
Det betyr at vi kan lett gange 9 tusen med 5  så er det i alle fall 45 tusen som vet om Gruben Massasje.

Snart 1000 følgere wooow, 80 delinger.

Det vil si hele Mo i Rana , Mosjøen, Nesna  Hele havgapet der ute pluss Helgeland er stort.
Bare det å bruke Facebook til å promotere meg er så viktig.

Jeg har hatt kunder så langt i fra England, USA, Nesna, Hemnes, Bjerka  , Mosjøen , Bodø, Haugesund og Arendal   også selvfølgelig Mo i Rana.

Det er kult å se at kunder har funnet meg via Facebook.  Så yes det er så avgjort rett å holde kursen stø fram over.

Så Jeg har fått flere kule planer for bedriften min .

Jeg har ikke tengt å ligge på latsiden.  En må hele tiden fokusere på å utvikle seg også tilpasse oss kunder også hvor De er.

Nå i teknologisk verden så er alt mye lettere.  Vi gjør det på data også vipps så er vi der 😘

E  må hele tiden fokusere på nye metoder for å lykkes.  En må hele tiden se nye muligheter.  Ingen ting er for vanskelige vi må starte.

Får du en henvendelse på en jobb så må du vurdere den, selv om det kan virke rart å tidkrevende.

Det behøver ikke å være det, så ta en sjanse.

Gründer livet gir meg enormt energi, til å stå på videre.  Til å motbevise det alle babler om at gründere er de som hele tiden er konstant blakk…. dette vil jeg motivere ved å stå på aldri gi opp.  Se nye idéer modnes også ta det i mitt prosjekt ❤

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg