Husk å Smile ❤❤❤Love

Hei du 😘

Deilig med helg å den følelsen at en kan bare nyte å ha fri .

Det å ha fridager å nyte på ulike måter er Også nødvendig for å lykkes.   Nødvendig for å ikke bruke opp alt som bor i oss 😘

Noen dager kan en føle at en hele tiden bare er på vent.  En vet ikke om tiden er inne, tiden blir rett for å gjør det en hadde lyst til å gjøre eller om vi bare må utsette det.  Da en har fri å ikke har lagt så meget med planer så kjennes det godt å bare få lov til å hygge seg.

Sammen med familien å bare være, å nyte de små tingene som er så viktig.  Det er nettopp det som skaper en magiske dag .

Det å være hjemme i sommer betyr at vi skal stell her hjemme.  Godt å kan fikse ferdig det som har stått på vent en stund…..det blir slik når en har masse å gjør  men det som avgjør hva en gjør å i hvilken rekke følge kommer ikke an på humøret vel ? Det er energi nivået vårt å lysten til å få det gjort, som setter ting i system fortere enn å sitt å evaluere opp mot hverandre det en skal gjøre .

I helt å er det bokprosjektet mitt som står for tur, kjenner at jeg er så klar for å skrive mange ord. 

Jeg har gjort meg ferdig ved å lese boken til en med forfatter.  Spennene å lese hvords en annen forfatter har løst koden på sitt prosjekt.

En kan ofte tro det er kjedelig å lese men nei , det er meget spennende.  En lærer mye hele tiden ved å lese andre sine ord .Det får oss i et annet perspektiv også er det også terapi vi får vårt eget fokus bort i fra oss selv.

Det trenger vi å balansere kroppen med Andre ord også et nytt fokus som gir livet mening.  En må våge før å vinne.  Vi vinner ikke om en ikke satser, så nyt alene tid , tid med venner eller familien.  Også nyte stunden da du Også e kun for deg selv .

Det å nyte alene tid betyr ikke at en alltid må være ensom, en lærer mye om både seg selv også , ved å reflekrere , modne også få en større forståelse av at en modnes over tid .

Det å ikke hele tiden være avhengig av andre for å kan gjør det en ønsker blir for dumt. En må skape sitt eget liv på rette verdier , fallgruvene blir så høy om en hele livet gjør seg totalt avhengig av andre for å kan gjør det du vil.  Det synes så godt når disse karakterene møter motstand.  Da er de snar med å trekke seg unna, fordi de er vandt til å få det som de vil.

Denne feilen er ikke noe som går bort av seg selv.  Den må læres på den tunge måten, en må gjør alle prosesser selv da en ser at det en har i seg ikke er helt heldig både innad og utad.  Det å vær så våken å se sine egne feil er fint , ofte så ser vi mest andre sine feil.  Så er vi blind for hvordan vi selv lever vårt liv.
Slik er det for det meste rundt om kring.

En god leve regel husk hele tiden å være snill , husk at noen faktisk bryr seg om deg, selv når du er på ditt værste og på det beste så er det alltid noen som er glad i deg.

Det eneste som kan skje ved at vi ikke lytter rundt oss, å er mere lydhør er at vi mister de som er glad i oss.  De blir omprogramert til bekjente i stede for å være gode venner…. venner å gode venner vokser ikke på tre de må en bevare.  I kampens hete så er det få som tenker på nettopp  dette, derfor så er det viktig å ikke bli så eplekjekk å snar med å konkludere.  Vær mer forsiktige med ord, alle ord som blir sagt blir også lagret.  Ikke alle klarer å se bort i fra det negative å  vennskapet går over til en ny tittel til å hete bekjent.

Hadde du eller mange andre fortalt meg i fjor eller året før at jeg kom til å kutte mange vennskap  i år … Så hadde jeg ikke trodd det.  Fordi det var så bra et venskap følte jeg da.

I dag er jeg takknemlig for alle vennskap  som jeg har kuttet ut i år , de jeg har omprogramert om til bekjente å ikke nære venner lengre.  Betyr at de har ikke den verdien for meg som de hadde før.

Vi endrer oss også ser en at alle som irriterer deg mer en bare litt , skal en ikke ha mye omgang med.  Uansett om det er bare for å være snill.

Du formiddler 2 signaler her , du vil Også vil du ikke … vi må bestem oss for hva vi synes e viktig.

Om vi føler at vi e snille ved å hjelpe, så er vi i grunn ikke det da vi egentlig ikke vil ha den kontakten.

Viktig å smile til verden å en får så god energi tilbake 😍😃🎉😘

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg