Yes så deilig!

Hei 😘

Nå snakker vi Sommer 🌞🌞🌞🌞, dette kan vi lett bli vandt med flott ute temperatur 😘

Det å jobb som frilanser er veldig godt når en har ulike roller. 
I dag har jeg fått hentet varer, også pakket varer.  Så blir det en del utkjøring av varer i morgen.  Flere har alkerde kommet å hentet. 

Det å få kunder innom i butikken min er Også noe jeg sett slik pris på, godt å få avkastning på det En  selger 😘

Det å ha mange planer før framdrift å en visjon å lykkes må alltid ligge i bunn.  Det å se at en LYKKES, er et godt tegn på at prosjektet modnes underveis.

Målet er å utvikle mine hobbyer lenger en hobby, det å bygge videre stein for stein.  Gjør at en lykkes i våre drømmer.  Det å rekruttere nye kollegaer er i mitt søke lys nå … en må bare stå på.  Så vipps så har jeg funnet gullet. 

Sommeren er bare nydelig her hjemme i Nord Norge. Kjenn på ingen måte at jeg savner å reise på ferie når sommer varmen kom så til de grader her hjemme 😘

Selv om en ikke er helt vandt til dette været så er det meget godt å kan ladde opp batteriene med varme.  En vil bare være her i hagen å kos seg . Like godt i skyggen som i sola. Genialt på alle måter 🌞🌸🌹

Vi  er mye lystigere til sinds å er mere avslappet i forhold til alt når sommeren e her.  Så godt å få ryddet opp i alt e  har . Få solgt ut litt av det en har for meget av .
En er jo den fødte selgeren.  MAMMA og pappa var begge to store selgere som var 1 enere i sitt fag. Det å leve opp til deres ettermæle å pappa som enda er en Stor ener enda er imponerende ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min, takknemlig 😘

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg