Da blir slike ord sterke på magisk vis…

 

Hei !

 

En nydelig dag , sommer følelse at vi fikk oppleve dette flotte været nydelig .

 

Deilig å kan nyte dagen ute i det fri , ble ikke mye søvn etter nattskift også jobb i mitt eget men det er godt å kan utvikle seg mer , også kan yte mer service for kunden , så godt da en får nye kunder som kommer en vil så klart ha kunden fornød å se kunden igjen , det er jo også det som er hele poenget .

En skal sove nok da en ligger under torva sa en av mine sjefer i ungdommen, en burde ikke sove bort sommernatten heller . Det er så godt å kan se en himmel i brann , en flott dag komme til å skape nye minner .

Det  betyr mye for oss her nord at vi fikk denne sommer varmen selv om det ble for varmt til å male , så gjør det ingen ting vi behøver å svette , jeg trenger å få solgt masse solkrem løp å kjøp det her i nabolaget , vi vil bevare deg litt lengre en til neste år.

Litt humor er lov , ser på sosiale  medier så er det enkelte som henger ut kvarandre , noen blir aldri voksen dessverre ? synes  mest syn i  de som ikke klarer å bli ferdig med det de ikke vil ha lengre, heller se bort i fra det å gå videre uten å hele livet må hele tiden gi andre noen pepper for at de skal ha det godt en stakkars stund . Det som er en trøst i disse øyeblikkene , at en trenger aldri å lage en hevn aksjon , karma løser opp agaven helt av seg selv. Veldige takknemlig fordi det er mye jeg kunne ha måttet å ha gjort , men heldigvis karma rydder opp  det er slik loven fungerer .

Veldig godt at det finnes en slik lov , at det er noen som våker over oss. Jeg bruker alltid da jeg drikker kaffe å sette kaffekoppen på høv , så snurr jeg kaffen i rundt tre ganger, så lar jeg den stå på høv tel det har tørket , så ser jeg i det har heldigvis en gruppe på Facebook som ser å kan mye mer en jeg , i koppen min .

 

” Ønsker å meddele med dere hva jeg fikk til svar i fra en dame som hadde lest i koppen min , så da skal dere få høyr ka ho sir : Sola kjem fram med sine varme og kyse stråler . Den gir varme og påfyll av energi ? ser ut som du trenger et pust i bakken  . Varme dager å ferie .

Pinnsvinet kjem  tusende ? godhet , nysgjerrig på livet , forsiktig .. modig i handling og ord. Dette er litt av det som kom fram i denna koppen .  Rein energi . Kvinnelig energi .. ei dama frå den den andre siden som passa på deg .”

“Så si jeg kanskje det er  min mamma som passer på meg ? hun er på den andre siden . Hun var en beskyttende mor for meg da hun levde å var hun så levende da hun levde .”

Så kommer det et en ny tilbakemelding i fra hun som så i koppen , det kan være ho som er der ja , ser energien strekker seg rundt kroppen din ?. i disse øyeblikk så blir en jo så klart rørt å beveget , det er så trist også så godt at kanskje er hun her å svirrer å hjelper til , da hun dessverre måtte forlate oss så alt for tidlig …da blir slike ord sterke også magisk på samme vis .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg