Magisk hjørne !

Hei !

 

Deilig at Sommervarmen kom hit nord i dag, været har altså levert så til de grader , er ikke noe som er bedre en å kan nyte sommer varmen å bare digge det .

 

Dagen i dag har vi fått nøte ute i det fri , været ute å kjent sola steiker på kroppen vår tenk at det fikk vi oppleve endelig.

Det å ha den jobben jeg har som å bestemme over min egen arbeids tid selv er noe jeg oppriktig på slike dager merker godt at jeg er veldig takknemlig for at jeg er min egen sjef nå , det å kan få lov til å få nyte slike dager er noe en setter mer pris på med årene . Det å kjenne grill duft i det fjerne , kjenne ny klippet gress , høre andre jobber iherdig er noe som er godt , da en selv tar livet med ro også bare lever.

Det å leve helt ut er noe vi må være flinkere til å gjøre , helt klart en kan føle at en ikke har nok tid til alt en skal gjøre, men det å bare kunne våkne opp til denne flotte dagen er noe jeg oppriktig ser fram til å kan få kjenne på videre .

 

Bare det å gjøre forefallende jobb for Gruben Massasje i dag , er så digg bare være kontor dame også booke nye bestillinger som tikker inn, deilig å se at nye kunder de finner veien til meg ,gledelig må si det.

 

 

 

Det er noe i dett utrykket , å det stemmer så absolutt at en får ting tilbake ved å være positiv. Det er noe som heter det signalet vi sender ut det får vi igjen , så kan vi ofte lure på når kommer det tilbake , da vi er moden til å ta i mot det vi skal ha så klart.

Dette gjelder alt vi skal oppleve i livet, så gjelder det å være motivert til å se lyspunkter for å holde hode over vann , ikke alltid vi klarer det , men det er noe som hjelper mer en å se dystert på livet vårt. Det er lett å kan se hindre , fordi de oppgaver som ligger framfor oss kan virke vanskelige.  De oppgaver som vi skal løse de får vi til å løse ,  vi må bare bestemme oss for at det skal vi også klare.

Jeg ser nå at det å ladde opp batteriene å jobbe litt , men ikke ha full gass det gir meg enormt energi tilbake , vi behøver å ladde opp batteriene være litt anonym også samtidig bare være . Det er så behagelig å nyte slike dager , måtte de komme i hele sommer som er igjen , hadde vært flott å fått oppleve for oss alle her Nord.

 

 

 

 

Bare det å få unnagjort mye som i grunn ikke synes i dag er så kjekt , skulle lese over en roman som en medforfatter hadde forespurt meg , med flere om det var noen som så lekt til å lese boken hennes før å høre med oss , hva vi syntes om den . Jeg har startet å lese boken , jeg spurte som vanlig ikke om , hvor lang den var så jeg sa jeg kunne like godt lese hele boken . Der tok jeg meg vist å meg en litt for meget oppgave . Var nesten 30 kapitler så hm jeg har lovet meg selv å lese noen kapitler så skal jeg gi henne min vurdering etter det , ved dette så lærte jeg at det er smart å spør i forkant hvor lang boken hennes var , hehe måtte le for meg selv så ikke for meg å bruke så mye tid på det men siden jeg hadde lovet henne å lese så må jeg ta meg tid til litt til .  Må i grunn tenke at hun leser min bok også jeg hennes , så er vi i samme bås. Ikke så lett det her å skal være kritisk til andre sin skrive form , fordi en vil heller ikke støte andre eller såre de fordi de har jo tross alt jobbet mye med prosjektet sitt. Det ligger mye følelser bak en historie selv om det er anen skrive form en min.

Det å lese andre sitt verk viser også at mitt verk ikke er bortreist , det er så langt der i fra.  Det betyr også at jeg er den rette til å formidle det budskapet som må frem i dagen . Bare det å ha mer tid til rådighet til at jeg kan finne gleden , skrive lysten komme sigende til meg er noe jeg oppriktig ser fram til. Det å skrive på kommando det klarer jeg ikke ,blir som et trassig barn da , jeg vil ikke ?. får ikke lyst til å finne roen , jeg vil gjøre alt annet . Se på flotte menn på tinder ha ha du veet en singel dame som jeg som er i min beste alder ,å være våken , mamma sa til meg da hun levde , hun mente at jeg hadde vært singel lenge nok . Du kan jo finne deg en elsker om ikke annet , hun hadde en plan for meg hehe må le vet at på en sky så sitter hun å følger med meg , jeg er så klar på framover en ny framtid for oss. Det er bare å la solen skinne , å la oss selv skinne i kapp med solen , fordi skal vi få vinne et hjerte å få det på kroken så må også mitt å hans hjerte være forenelig , med hverandre , magiske ord som en taster ned da en er i  det romantiske hjørne nå , snakk om en poet .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg