Fokuser på de verdier som speiler seg i deg SELV!

Hei 😘

Nå kom endelig sommer å sol deilig 😘🌞🌞🌞 kom ikke en dag forsent, det å kan nyte dagen godt er noe som jeg sett mer å mer pris på etter at en blir eldre 😘

Det er ikke at alt må være så fint å på  G hele tiden som er det en jobber mot.  En ser at de små GLEDER koster ingen ting, også betyr det mye mer det som er gratis.  Litt rart kankje at det en setter mest pris på ikke koster skjorta.  Det betyr også at en er trygg i seg selv.  Fordi da står en Også mer i mot jaget som er utenfor oss.

Det å våge å satse betyr mye for oss som har den drømmen. En drøm må alltid bli tatt hånd om , vi må realisere det vi har på hjertet. 

Det å ha mange ønsker, mange mål , se at en kanskje ikke rekker over alt.  Så er det heller ingen problem.  En må bare ta dagene som de kommer.  Også la idéer modnes.

Jeg har en tendens til å hoppe i ting med begge føtern å glise stort. 

Fordi jeg er glad for at jeg er lykkelig over at jeg har tatt sjansen på å utvikle meg mer.

Det å lære å være i en fase ďenne sommern.  Der jeg blandt annet vokser også utvikler meg, i rett takt betyr mye mer en  å finne Gullet med en gang.

Jeg har alltid falt for å strebe etter det jeg ønsker meg, om det er en jobb mulighet eller det er en mann jeg bare digger rått.

Da en er opplært til å skyte gull fuglen i tidlig alder så er en også blitt sær i forhold til hvem en vil kapre. Ikke for at alle menn har noe godt i seg, men den en skal leve med må være ment to be 💗

Vi lever jo bare en gang , da kan vi jo ta alt vi får. Det er heller ikke noe jeg trakte etter, jeg vil ha den personen som er rett til meg, så da er det ikke bare å pløye over halve halle kongeriket før å finne prinsen.  Not det er å være den som sonder terenget å tiltrekker seg den rette bare ved å være.

Godt å kan fokusere på det som betyr aller mest for meg, ha gode relasjoner også gode verdier. 

Disse verdiene betyr bare mer å mer etter som årene går, vi opplever nå mer ved å våge se løsninger, oppleve opplevelse mye sterkere enn vi hadde gjort om vi ikke brydde oss om det som betyr noe for oss. 

De verdier som er viktig er det som kommer innen fra , de koster ingen ting.  Det viser oss hvem vi er hvem vi omgås med. 

Derfor så ikke se på de yttre fasade når vi leter etter et bytte eller leter etter en ideell partner.  Vi må fokusere på de verdier som speiler seg i oss selv .. viktig at fokuset vårt er på dit vi også ønsker å være 😘

Det å nyte dagen godt er det som også betyr mye for meg.  Det viser Også mer hva som bor i oss om vi får utvikle oss i rett takt.

Kjenn at sommer varmen tiner meg mer opp , til å både glede meg mer over de små tingene som en ønsker å gjøre mer av.

Det å oppnå noe betyr ikke at en må gå over lik før å LYKKES.  Det å gjør det på en ryddig måte så varer det Også så lenge det skal være til en.

Viktig fokus å opprettholde , nyt dagen din 🌞😘🙂

Her er det full kos med masse sol å opplading 😘

0 kommentarer

Siste innlegg