Tøft å våge , feigt å ikke våge !

Hei 😘

Endelig Mandag, starten på en ny uke er alltid godt å kjenne på , nye muligheter og utfordringer.

Vi er her nord har ikke vært så godt vandt når dere kommer til sommer å sol 🌞🌞💗💗 men endelig får vi i dag en god dag til slutt 👌

Når været er grått å regnfull så må vi jobb mentalt for å ikke bli slik som været er, vi må hele tiden jobb for vår egen lykke også glede.  Været er med på å påvirke oss, la oss være sterkere enn været 😘

Det å få gjort litt ute her hjemme er så godt, har mange planer som står for tur.  Det å gjøre ting i år stepp for stepp betyr også at jeg får mest sannsynlig gjort alt jeg har på planen min i år .

Bare det å få kunder mellom øktene er for meg vidunderlig.  Jeg får pusle som jeg faktisk selv ønsker i mitt eget også får jeg kunder igjen 😘

Det er noe som jeg oppriktig ser fram til å jobbe målrettet hele sommern, på alle nivåer.

Det å få ny giv for det jeg gløder så for er noe jeg sette enormt pris på.

Derfor så planlegg litt å øke heller mengden jobb i rett takt. 

Har fått flere kule forespørsel på jobb tilbud Også om jeg har flere tilbud i Gruben Massasje da jeg startet opp bedriften min i fjor så bestemte jeg meg for å utvide konseptet i takt med hva kundene bestiller.  Kult å få henvendelser som jeg kan levere som er i tråd med mine drømmer , så takker jeg aldri nei til en utfordring som jeg kan gjøre gode penger på.

Ser nå mer å mer lys på fremtiden, fremtiden den skaper vi nå i dag , selv om vi heller aldri helt vet hvordan alt blir. 
Det jeg har lært meg i disse årene, ved å våge modnes til å våge å satse mer på det jeg tror på .

Hvorfor ikke leve ut drømmen vår , ta ut det beste som vi digger å holde på med. Tøft å våge men det er feigt å ikke våge… en kan kjenn på en følelse når vi forandre noe at vi gjør noe galt.

Det gjør vi ikke om vi ikke ødelegg for andre eller prater andre ned.  Nei vent prater vi andre ned er det oss selv vi aller mest prater ned , derfor så husk at karma henter oss inn om det blir nødvendig .

Dette er en grei leve regel.

Alltid når jeg møter nye folk så smiler jeg til de , ikke alltid det blir gjengjeldt.  Synn før de tenker jeg, det å ha det godt med deg selv i kvardagen å på jobb er meget viktig.

Vi representere jobben sitt omdømme , også jeg må hele tiden huske på at selv om jeg har fri så vet de fleste nå det ho der som har Gruben Massasje, så er en selger i tillegg så viktig for meg å ha rett fokus.  Så et smil er ikke bare et smil det er mer enn bare det . Det er betydning fult i forhold til å få mer kunder . De som ikke smiler de får mindre også de som er positive de får mer kunder.

Så derfor e smilet viktig for å selge seg inn 😘

Sommer varmen kommmer stigende, noe jeg sett enormt pris på . Vi får gjort masse ute i hagen, e rein terapien, balsam for sjela ❤

0 kommentarer

Siste innlegg