Yes så riktig 💜

Hei 😘

Woow endelig fredag å helg , kjenn at det blir godt å få helg.

Uka har vært topp på alle måter, fått hjelp til å få ferdig malet forfatter stua mi 😉 perfekt å se framgang.

Det er jo også det vi alle jobber mot, så er det framgang på alle nivåer.
Vi ønsker hele tiden å LYKKES, å klart det gjør vi bare vårt valg også blir rett.

Vi klarer ikke alle ting alene alltid kjekt å få litt hjelp. Det å be om hjelp er ikke negativt.  Det betyr bare at vi ser vår egen begrensning.

Været her nord det gjør vi ikke noe med , vi har det så vekslende at vi ikke kan planlegge å mer store male prosjektet ute, vi må rett å slett bare ta det på sparket.

Det å få bestilling i fra nye kunder i dag også, er så kjekt. 

Det er alltid gøy når kundene finner veien til meg, en føler seg så god på alle måter. 

Det å se at det en jobber mot det gjør så absolutt mye med oss .

Ved at vi er den karakteren som vi framstår, så gjør det så mye med oss . Det synes snart om vi er gode på innsiden på utsiden.

Derfor er mitt mål å kun være meg selv, våg å ta mine egene veier. Også kutt mer kontakt med individer som kun gir oss hode bry.

En skal ikke lengre enn ut i gata, før en møter mennesker som roper å holder på med jåss tøv.  Det å svare tilbak er også motivasjon før å henge ut andre. Slike usle karakterer e søppel for meg.  De gir jeg null energi også er det heretter luft.

Når deres mål kun er å spre eder å galle, så er det også godt å slipp å se hva de skriver… Det som er da folk nærmer seg 60 så bør de også ha blitt litt mer voksen…men de kakk seg på lag med andre tullinger som er på samme dårlige nivå.

Må takk for at en er mer hevet enn de noen gang kan klar å bli så lenge deres mål hele tiden å heng ut andre.

Til slutt så møter de seg selv i døra..
Bare vent å se .

Det å ha det godt å ikke ta til seg hva livet kommer med, er for meg vidunderlig.

Takknemlig for at jeg ikke alltid har hatt det like lett opp igjennom årene.

Sikkert derfor jeg ser på verdien på en  
annen måte en de som måltid ikke ser seg mett på å lage intriger. 

Derfor så er mitt mål hele tiden å styre unna de karakterene.

Noen som påstår at ved at jeg trekker meg unna mennesker som er på lav nivå. Så er jeg konflikt sky.  Jeg værner meg selv mot drit, fordi livet mitt handler om å bruke tiden min på mennesker som betyr mye for meg.

Det er grunnen til at jeg ofte lukker dørene for mennesker, pga at jeg ork ikke å bruk mye tid på ting som ikke er Nødvendig. Som bare er negativt, fordi jeg blir slik miljøet rundt meg er.
Så er det så sykt behagelig å slipp å ha noe med de å gjøre.

Bare selv gå igjennom de du selv kjenn er en utfordring for deg….deg regner med det er noen som hele tiden tar energi.
Lukk døra å få tilført deg mer livskvalitet som gjør at du får det så mye bedre med alt.

0 kommentarer

Siste innlegg