Karte eksamen igjen 💗wooow

Hei 😘

Dagene er ikke like , derfor så gjør det godt å få nye kunder i dag.

Det å få telefon om jeg har mulighet å ta i mot kunden, er for meg vidunderlig.  Veldig takknemlig for at nye kunder finner veien til meg 👌

Vi blir så avhengig av nok kunder for å  utvikle oss, det at begge nye kundene ble så fornøy gjør så absolutt mye med min dag 😘

En blir både glad, entusiastiske, bare det å se at en har fått til å hjelpe kunden med å få det mye bedre med alt .

Det er slik fungerer ikke ryggen eller noe annet i kroppen, så er det snart at kroppen vår får blokkeringer som gjør at vi får hodepine, nedsatt livskvalitet.

Derfor da en klarer å levere godt å stå på eksamen, igjen så kommer jo også disse kundene igjen 😉

Det som alltid er spennende er å utvikle meg mer, å se at kundene er så fornøyd 😘

Ser etter oppstart å til nå så har jeg fått utviklet meg enormt masse, ser at kundene mine e så fornøyd.

En blir så takknemlig da kundene Vil booke mer behandling, så takknemlig.

Det å ha forventinger, se lyst på framtiden er noe jeg så absolutt gjør.

Det å kan være et godt forbilde for andre , å vise ved at jeg baner vei for andre, våger mer å får ting til å vokse.  Så ser jo andre at det jeg driver med, er jo seriøst.

Har en del som ikke har tatt meg helt seriøst, det vil alltid være slik. Det jeg har gjort er å styre unna .
Jeg kan ikke bry meg om alt , selv om mange situasjoner kan gjøre noe med oss .

En lærer hele tiden, ser nå at jeg digger min nye livsstil, ved å bestemme over min egen tid, det betyr enormt mye for meg.  Det betyr mer en mye penger …  penger er kun et middel for å vinne tid,  å kjøpe seg fritid.

Jeg opplever nå at det er jeg selv som kjører skuta i mitt liv 😉 det digger jeg så enormt.

Det å ha tatt sykt mye nye utfordringer og muligheter.  Så gjør det så mye med oss mennesker.

Vi må lære oss å leve et rikere liv, der status ikke blir så altoppslukende, vi må heller fokusere på menneske bak fasaden 😘

Ha en magisk kveld 😘

0 kommentarer

Siste innlegg