farvannet til vi lykkes

Hei !

 

Dagen blir så digg bare vi selv ser for oss at den kommer til å bli det så ordner at seg for oss, det å se at sola også finner oss er for meg en stor glede.

 

Det å bli kontaktet ved at flere ønsker en behandling i fra meg er så hyggelig , jeg føler meg beæret på en god måte. Det å få høre i fra kunden hvorfor de benytter seg av meg er også så digg , ved at andre har framsnakket om meg , det gjør så mye med meg at det er ingen som helt forstår hvordan en har det , helt magisk øyeblikk.

 

Det jeg alltid har sagt en må gi ting litt tid, en kan ikke avgjøre bare på noen månder om et prosjekt er født til å mislykkes eller om det er født til å lykkes , en må la ballen rulle så ser vi også hvordan veien går mens den også blir til.

Har flere gode venner som har startet opp bedrifter som har fortalt meg at det ligger mye blodslit bak en kvar krone ,  det er sant det men den jobben før å lykkes det er også ved det slitet som er i farvannet til vi lykkes  med vår suksess .

 

Jeg har fått så mange spørsmåla på hvordan det går med min bedrift i hele oppstarten å helt til nå , det er så gøy det å grunde fram en jobb som en ikke hadde helt planlagt , helt i fra starten av. Da jeg banet fram min karriere , det betyr mye for oss at vår identitet er på plass at vi kan fremstille det vi kan , før var alt mer viktig en alt annet . Nå er det som er viktig for meg at en lykkes med å bygge opp en bedrift som skal kunne ha flere en bare jeg som annsatt , det å ha det for øye er også veldig greit ,  forid da har jeg også satt meg opp et mål for hva jeg ønsker å jobb mot . Vi alle må ha et mål , en visjon eller en måte å se på grunnen før hvorfor vi står opp om mårran . Hvorfor står nettopp du opp har du et speiselt mål ?

Jeg stiller ofte direkte spørsmål , for at jeg vil at de jeg er rundt skal være mer bevist på hvorfor å hva de vil , har de framdrift eller står de på tørk ? Er det mest bare fjas også stille sitting eller er det framdrift vi selv ønsker ? ved at vi ser for oss hva vil vi være om 3 år, så setter vi 3 til 5  grunner for at nettopp vi skal klare det , så jøss sier du sikkert det kommer jeg aldri til å klare , klart du kommer til å bli å klare det .  Vi må endre holdningen vår , vår motivasjon også se hva vil vi gjøre også ha rett fokus Så hepp hepp opp med motivasjonen å se hva kan jeg gjøre , hva er min motivasjon også hva vil jeg gjøre eller mestre ? Viktig å gi livet næring i from av gode hensikter , ikke bare tilføre kroppen vår egoistene handlinger som å være lat, se på tv også kun være lite aktiv , det du gjør med deg selv ved å ikke være aktiv er at du stagnerer før du skal det .

 

 

Vi må så absolutt ikke vente med alt til da skal vi gjøre det før da har vi bedre tid , da kan jeg ikke gjøre det fordi jeg skal spise is også drikke te med naboen , da kan jeg heller ikke gjøre det fordi da går ynglings programmet mitt på teven , da kan jeg heller ikke gjøre det fordi da skal jeg ha kvalitetstid med kjæresten åh herregud si bare jeg , om vi hele tiden setter alt på vent ,  så renner noe i fra oss.

Det er sikkert mer tydelig for mange hvilket liv de lever , dere springer etter alt dere gjør , tror dere at dere får gjort alt dere vil ved å mange ganger mulititaske  så mye , men bare ved at dere ikke har det rette fokuset på det dere gjør så får dere heller ikke den rette gleden ved å være i det miljøet eller den setningen som hadde vært magisk før men alt annet er så alt oppslukende at det dere oppriktig hadde sett for dere , det blir ingen ting av at dere utsetter livet deres , dere utsetter de planer den ideen dere bare må vente på , forid jeg må gjøre ferdig det å det å det også det må jeg også gjøre ferdig ?.dette høres garantert kjent ut for deg også mange andre . Dette er kun unnskyldninger for å ikke gjøre det – I stedet for at en heller planlegger dagen litt bedre så fyller vi den ikke helt opp til taket bare før å ha så mye å fortelle de andre om at vi er så oppfatt hele tiden , fordi det er kun deg selv du sliter ut ikke meg eller de andre som du ofte skal imponere eller er det bare deg selv du vil imponere eller har du så mange plikter at du ser ikke framover lenger du ser bakover, så om livet ditt ikke er bra på alle nivåer så må du kanskje gjør en forandring i hvordan du har det i kvar dagne , forid du må sette av tid til deg selv også ha tid til å utvikle deg på det du vokser på , fordi det gir deg mer livskvalitet også får du det så mye bedre etterpå.

 

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg