Magisk, forfatter stue.

Hei .

 

 

Det å stå opp tidlig, sovet godt stå opp pluss ha en forventning  til det en skal gjøre noe bra for andre . Også det å få hjelp av ungdommen så forfatter stua mi, får stikket seg fram å blir et fint front bilde her hjemme. 

 

 

Tenk at mine ungdommer har byggd dette til meg, helt magisk.  Nå står det ikke mye igjen til vi kan nyte den innvendig. 

kommer til å være kun her hjemme i år, så skal vi både få tid å gjort alt som skal males utvendig.  Det er prio ett , målet er nærmre enn jeg først antok.  

Så er det bare å få malt opp før å kan begynn å snekker innvendig i hytta.  Tenk min egen Forfatter stue, som jeg kan dra til å være i mitt eget.  Det å bare filosofer, skrive ned de ord som kommer til meg, da en er i gode omgivelser. 

 

 

 

 

Deilig å være min egen sjef, dagen i dag har vært fantastisk.  De kundene jeg hadde i dag . Gå meg mye mer inn enn jeg hadde hatt i inntjening i helse sektoren.  

 

Det motiveter meg enormt, til å fortsette slik 😘

 

Det å gi meg selv  ros , anerkjennelse å se at bedriften kommer til å blir mer å mer populær å mer aktuell. 

Veldig hyggelig å bruke tiden min rett å fokuser på det som betyr noe for meg . 

Det å se hva som også gjør mer resultater er også noe jeg ser at en modnes mer å mer . Det å hele tiden få nye kunder.  Det er så avgjørende for meg , også gamle kunder.  Det å lykkes med mine mål er også godt å kjenn på .

 

Det er en følelse som jeg ikke kan beskrive, ikke mange av mine nærmeste som skjønne  hvor viktig det er , en kan heller ikke forvent å tjen penger på venner.  Så mine aller beste kunder vil alltid være de jeg ikke kjenner.  Utrolig takknemlige, må si jeg er rik på gode følelser .

 

Det å motta bestillinger i fra ukjente på produkter jeg selger er noe jeg oppriktig sett pris på . 

Spesielt når en er så avhengig av å få inn nok slik at en holder hodet over  vann. 

Det å aldri vite hvor mye en tjener, er jeg nå blitt mer avslappet i forhold til.  Var værre da jeg jaget etter vakter i kommun.

 

Ønsker deg en riktig nydelig kveld. 

 

 

Tusen takk for at du leser bloggen min,  takknemlig. 

 

Mvh

 

Elin Weronika Skarstad. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg