En må tilføre latter og livsglede, skal få en stor overdose i kveld!

Hei 😘

Det å være modig betyr ikke annet enn at en våger mer , ikke er redd for å utfordre seg selv.  Også heller ikke er redd for å mislykkes.

Vi er ofte redd for å ta andre valg, vi sitter ofte på jæret å venter,  at ting vi vil skal skje, også skjer det ingen ting. 

Vi må faktisk gjøre jobben selv , derfor må vi planlegger å få ting unnagjort.

Vi utsetter det som virker skummel, det som kan fremme fare, også det vi ikke helt vet løsningen på .

Vi har ofte mange baller i lufta, så blir det ofte utsatt det vi mest gløder for.

《 Da interessen vår for det vi går i , avtar så må vi tilføre oss mer kunnskap på et annet plan 》

Det å ha valgt å jobbe målrettet å for meg selv, være tiltalt frilanser er noe som er spennende å utfordrande.

Kundene mine er heldigvis fornøyd, å kommer stadig vekk tilbake, utrolig takknemlig må si det, føler meg meget priviligert, 😘

Det å ha fokus på framdrift det å hjelpe andre til å forstå mer , er for meg utrolig viktig.

Ser forfatter forum som jeg er med i , utrolig takknemlig for at jeg er omringet så mange flotte folk, også det å kunne gi velmente råd til andre med forfattere, er for meg vidunderlig ❤

Vant en bok som en av mine medforfattere har loddet ut, vinner så å si aldri , da en trekker vinner loddet så er det bare å ha full fokus videre, til å få forfatter stua ferdig, også få alt på G!

Før å skape gode gjerninger må en også tilføre kroppen livsglede, energi også latter.

Det skal jeg ha i kveld med kun fine folk .

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg