En flott kaffe date !

 

Hei !

 

En nydelig dag der vi har fått utrettet veldig mye bra, ved å kunne være for hverandre. Alltid godt å reflektere også gjøre noe annet enn bare fokusere hele tiden å jobb , jobb , jobb . Ofte kan det bli vel mye for meg også , men en er litt slik at en følger strømmen ved å bare gjøre , vet du vi er slike ikke alltid lett å gi slipp på det vante mønstret også gjøre ingen ting .

 

Det å få besøk også kos seg sammen med de en bryr seg om , så går tiden så fort en glemmer bort tid å sted å vipps så er det gått mange timer , slike øyeblikk setter jeg enormt pris på de stundene vi ikke hele tiden må følge uret å haste oss igjennom dagene .

Det å gå  av nattskiftet også jobbe  i mitt eget da jeg kommer hjem , det har blitt en livs stil å er faktisk godt å se at kunder finner veien til meg , nye kunder som sender meg melding at de skal komme til meg , det betyr så meget at ingen som i grunn forstår så er det også godt å kan late seg litt å være meg selv uten at en hele tiden skal å må prestere.

Yngste sønn skal jobbe til meg i hele sommer, vi har mange mange planer , så gleden er alltid stor da en ser at mitt eget opphav ønsker å bevilge tiden her hjemme å jobbe , blir liksom som en frilansen men han lærer meget som kommer han godt med videre i livet.

Må si jeg er stolt av den yngste skuddet på stammen , du vet det er ikke alle som har like god kjemi også det å ha den gode kjemien også jobb så godt sammen med alt vi skal gjøre er også noe jeg er glad for. Tøft også at han vil bidra mer en mange kanskje hadde forventet av han , men en ser at de modnes ved at de får oppgaver også at vi har god kjemi slik at vår dialog limer oss sammen , er det også godt å kan samarbeide godt sammen .

 

 

 

Bare det å ladde godt opp å frigjøre våre tanker , la de flyte så er det som vi får bort all vår frustrasjon , tanker også ider . Det er så godt å bare ha null stress også bare prate om alt annet en jobb også karriere, vi forplikter oss så mye ved at vi har strenge krav til oss selv, selføgelig er det nødvending men det er like nødvending som at vi tar oss helt fri.

Bare det å ha vært litt ute i dag , bidrar også til at vi klarner opp mer, kjenner at klimaet er i endring vi kommer til å få bedre vær snart , det virker slik selv om himmelens sluser åpnet seg flere ganger i dag. Det blir liksom aldri tømt , men vi skal bare gled oss finværet er på tur helt sikkert.

 

Var så heldig å fikk koset meg i dag med kaffe sammen med flott besøk alltid hyggelig å prate med andre , en får liksom beveget blikket litt annet , ikke bare der vi hele tiden er , det å se andre å lytte til de er også noe som en bare bør bli flinkere til .

Dagene de går fort unna, de har raske ben å gå på så en må bare nyte dagene snart er sommeren over før vi her nord har fått lov til å kjenne på den .

Det å se ute at siren er kommet mer ut , bevitner at sommeren er på tur , det er så magisk ute ,  trærne er så grønne også så frodige at jeg ser oppriktig fram i mot sommeren å sitte ute å nyte verden . Det er terapi å sitte ute å dufte å blomster , kjenn på sommer duftene , kjenne på nyklippet gress er så godt . Da en har hus har en mye å gjøre , men det er også det som limer oss sammen meg å ungdommen. De er så flinke til å hjelpe til .

 

 

 

Dette er til motivasjon slik at vi ikke skal miste motet at vi får det godt her Nord, jeg gleder meg så til å få gjort så mye her ute i sommer , en skal ikke legge for meget med planer , men i år har vi kun lagt planer som er overkommelig . Det at en har masse god hjelp også bidrar til at jeg ser også enden på alt i år. 

Vi kan lett føle oss tung i dette været , men det som er viktig at vi tilføre oss masse livsglede.   Latter også gode energier , vi må leve på den gode  måten at vi sprer glede også får andre til å føle seg bedre .

Da blir gråværs dagene ikke et hinder de blir en gledens dag, la dagen i dag speile morgendagen , så viktig at vi fokuserer å det vi også vil oppnå.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig.

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg