Rett fokus næmlig !

Hei 😘

En nydelig dag perfekt å kunne nyte dagen godt både hjemme å på café sammen med gode venner 😍

Veldig takknemlig for alt jeg opplever vi opplever de opplevelser som vi oppsøker.

Så derfor værne om det vi vil skåne oss for.

Magisk dag, etter å ha vært nattens dronning så var det godt å kun kvil øyan en liten stund . Før en skulle på nye utflukter.
Ikke ofte jeg er på café men i dag lot det seg også gjør.

I flott selskap så hadde vi en magisk stund.

Det å se på folk å bare nyte dagen e så godt.  Jentungen fikk shoppet seg litt klær.  Alltid noe å fylle dagene med.

Det å nyte dagen sammen med likesinnede er så godt.  Vi behøver det for å fylle tiden med noe som er gledelig.  Vi trenger å tilføre latter å glede.

Bare det å kunne utbytte dagen så godt er også det som ingen betyr mye for meg.

Fikk hentet en del varer alltid gøy å se igjennom ol. Ved å ha ulike gjøremål så bidrar også det til at jeg har mer utfordringer på en positiv måte .

Vi er en familie som jobber hele tiden målrettet, ved å sette seg de mål som vi ønsker å nå.
Selv om målene kan være strammet så er det også mest gøy å jobbe mot de .

Det å fokusere på ting vi objektivet ønsker å nå , betyr mye for oss alle.

Ved å være positiv på veien til målet betyr at framover kommer til å blir lett å løse.

Ha en magisk kveld 😘

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg