Vi er som en søvsuger !

Hei !

 

Før en nydelig dag, dagen i går ble fantastisk , det legger frø til dagen i dag . En skal ikke bekymre seg for forandringer eller at en ser nye løsninger, det bidrar rett å slett til at en ser en ny vei.

 

Ofte så er vi så hastig vi har ikke tid til å reflektere over hva vi opplever , vi bare har et snart overblikk også konkluderer vi med det vi tror som er sant. Ofte blir slike synsinger helt feil , like feil som å ha bumma på seg da en skal gå på skjøyter på  isbanen , utrolig at vi er så naive at vi tror på alt som bare andre trer over oss . Vi må lære oss mer  av det vi ser , observerer også konkluderer vi selv , ikke la andre gjøre det for deg , gjør det selv.

 

En har levd et høvelig langt liv , da en er kommet i 40 årene føler en seg vel voksen , jeg var tidlig i 20 årene da følte jeg også at jeg var veldig moden før alderen ,sikkert også fordi jeg hadde mer bagasje en folk flest har med seg i den alderen . Jeg ser at i dag så har all min bagasje ,  som jeg har tilegnet meg vært nødvendig , fordi jeg er mer årvåken en jeg var i 20 årene , jeg føler ting snarere nå en da, sikkert også fordi en vet hva en skal se etter.

 

 

Det å ha en rolig morgen , der en kan reflekter alene uten påvirkning i fra andre er så godt, en kan lufte de tanker som er i mitt sinn , vi alle trenger å rense det . Det er en grunn til at vi må gjøre det , vi er som en støvsuger, vi tar opp andre sitt avfall ved å lytte også hjelpe eller bare ved å lytte , så må vi rett å slett rense vårt eget klima.

Vi blir det vi spiser men vi blir også det vi hører også er i , en må verne seg mot avfall også gift , ikke alltid lett å se det selv , men da må en heller vær takknemlig om noen andre informerte deg om at det du er rundt ikke er bra for deg.

Vet du om en sier noe til andre, så oppleves det ofte som at jeg ikke respekterer den andre som tilsynelatende har det godt i livet, til tross for at personen har forandret seg på mange områder, dette er noe ikke en selv ser så tydelig selv . Det er mer åpenbart for de som er rundt å står på utsiden å ikke kommer inn .

Bare det å bli avvist av de en ønsker å hjelpe kan være et stort nederlag, det kan være et svik som aldri kommer til å bli helet igjen , fordi en skaper en historie som en skal kunne ha det godt med hverandre, Ikke at en hele tiden må jakte på sannheten eller hele tiden må ha bekreftelse på at det er de som har alt rett.

 

på et slikt nivå blir en fort lei , en velger da å tape kampen også får den som ikke ønsker den hjelpen være for seg selv, det er trist å se at mennesker blir så egoistiske at de kun ser verdier også fasade , at alt skal være så pent at de glemmer hva som i grunn betyr aller mest i livet vårt , at vi har tilhørighet at vi har samhold også at vi har venner som bryr seg om en . 

Dette beviser hvilket samfunn vi holder på å bygge opp , at vi ikke våger å bry oss på bakgrunn av at vi skal bli utstøtt eller at vi skal miste venner eller familie. Det kan være tøffere for noen enn det er for andre, dette er faktisk veldig viktig at alle tenker over , hvordan er min adferd i stede for kun å bare se en side av en sak. En sak har alltid 2 sider , så hør begge sider før du trekker en konklusjon .

Jeg begynner å bli trøtt på å se at andre lider, også er det noen som svever en stakkars stund til de faller ned på bakkenivå igjen , har du venner da som støtter deg eller har du familie da som vil støtte deg like mye som før ? Eller har alt som har skjedd til tross fordi at en selv hadde skylapper å ikke ville selv se elendigheten i øye , selv om en selv vet at ting ikke er som det skal være , hvordan klarer en da å leve på en løgn ?

 

Dette har alltid jeg lurt på hvorfor er det ikke noen som klarer å nå inn , eller våger en ikke eller er det noen som forsøker en stakkars stund så må en melde pass , fordi mottakeren har ingen interesse til å motta noen informasjons eller hjelp.

 

 

  

 

Gleder meg sykt masse til å ta fatt å denne dagen , jeg har mange kunder som jeg skal levere varer til i dag alltid hyggelig å få levert varer til nye også gamle kunder, det å bygge opp salgs jobbene mine på tvers av alt annet jeg gjør så merker jeg at jeg er godt balansert nå. Jeg er i det som gjør at jeg vokser som menneske , jeg trives med å utvikle også bare det å ikke helt vet hva framtiden helt skal bringe bidrar også til at jeg har masse god spenning i kroppen . Bare det å kan være litt i helse sektoren på mine premisser setter jeg enormt pris på , så kan jeg fleks mellom det jeg liker å jobbe med.

Det handler om å bli verdsatt også bli respektert for de ønsker som jeg har satt for meg , jeg ønsker å bygge opp min egen bedrift så må jeg også utvikle den å være tilgjengelig .

Ingen dager er like derfor så nyter jeg alle dager , fordi en vet at etter regn kommer sol , så derfor nyter jeg ujevnheter med at det jevner seg ut . Det bidrar også til at jeg lykkes mer ved å bygge opp noe med den visjonen å målene som jeg har , enn om jeg hadde nådd målet med en gang . Så er jeg på rett hylle .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig !

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg