Viktig Promotering !

Hei !

 

Magisk dag  må si det, det å være min egen herre betyr på løpende bånd aldri like dager, det er også det som gjør jobben min så genial å interessant å utvikle videre.

 

Det å promotere bedriften slik jeg gjør , ser jeg også gir meg mer resultater en å kjøpe dyre annonser som ikke alltid gir en bedrift det den lover, det er ikke lett å bygge opp noe da en ikke kjenner alt i denne arenaen , men jeg ser at  ved å bygge opp rett omdømme , at de som kommer til meg er fornøyd da de går i fra meg , å allerede begynner å se etter når de kan booke ny tid , har jeg gjort noe som er bra.

 

En har bygget opp navnet mitt ved mange andre jobber som jeg har hatt opp igjennom årene , men Gruben Massasje må jeg bevise over for kunden at jeg leverer ,det er også en tøff jobb men også en meget spennende jobb som viser at jeg har startet i rett ende .

Det å se at nye kunder finner veien til meg, hadde en som ringte meg i går , de ville selge meg annonse plass , så lurte de på hvor mine kunder kom i fra , måtte svare ærlig , de er i fra mo og omegn. Kunder i fra Mosjøen , Nesna , England , Haugesund , havgapet , Arendal også Mo I Rana selvfølgelig .

 

Så svarte han er det ikke Mo I Rana som er der du søker kundene , selvfølgelig men da kundene mine også er her å mo , så er jeg så evig takknemlig for at de også finner veien til meg. Måtte le litt er litt kry at jeg har kunder som kommer til andre plasser i fra, å som velger meg som behandling sted har lov til å være det nemlig .

Måtte spør han om hva det koster for å annonsere til han , alt i fra 50 tusen til 2 tusen , måtte bare svare det kom ikke jeg til å gjøre med det første , ser at den promoteringer jeg har gjort , til nå å kommer til å fortsette med så er det å annonsere på siden min på Gruben Massasje , for å nå ut til de kunder som oppriktig vil få en behandling, men som har avventet av ulik karakter. De jeg har hatt til meg i den siste konkurransen så ser jeg at det har gitt meg mer igjen en den annonsen jeg betalte 5900 kr for , så er det bedre å gi behandling å fysisk komme i kontakt med kunden. Fordi da får kunden den opplevelsen også kan de finne ut om jeg duger. Jeg som har en smule lett for å le , får meg også flere situasjoner som ikke er lett å holde masken , men utrolig nok har jeg klart å gjort det helt til nå. Jeg er seriøs i min jobb , tar oppgaven seriøs også må jeg også framstå seriøs ikke sant ? Alltid gøy da en ser hva en har klart å fått til i løpet av en stund nå. Det å se hva jobben min i grunn betyr for meg , er også noe som jeg forstår bedre at jeg kommer til å klare meg videre fordi jeg er en karakter som ser muligheten , jeg er ikke redd for å må gjøre litt andre valg, det å roe ned kjøp og lignende.

Grunder livet er ikke dans på roser hele tiden , men jeg ser at jeg skal ikke ha mange kunder i løpet av en dag før at jeg har en god inntekt , så det å se at dagen i dag dro inn mer en jeg hadde tjent i helse sektoren , beviser for meg at jeg er på rett vei. Det som betyr mest for meg nå er at jeg våger å satse å har truen på valget jeg har tatt.

 

 

Det å kan bygge opp karrieren sin på den måten jeg gjør nå i dag, at jeg tilfører både hobbyene mine inn i jobben , betyr også på sikt at jeg får mer å gjøre. Det er så gøy da kunder kommer innom for å bestille varer til meg , jeg får slå av en hyggelig prat også energi nivået er på rett vei.

 

Det må alltid være rett balanse mellom fritid å jobb , før meg har det ikke alltid vært rett balanse der, har faktisk vært full gass til en har brukt opp alt av energi . Dette er noe mange sikkert kjenner seg igjen i , at en brenner seg ut i det en gløder for , jeg ser at jeg hele tiden må ta meg i nakken , begynner å bli mer lik pappa en jeg før trodde jeg var. Jeg gløder for drømmen min like høyt som han også gjorde, det å vokse opp med å kunne reflektere med min far i en tidlig alder , bidro også til at det ble folk av meg også.

Utrolig ydmyk også takknemlig for alt en har erfart også det en ser en må ta tak i å bli bedre i er også noe en må ta til seg, det å være sin største kritiker er nok noe jeg har lært hjemme , var slik at Jeg ble opplært til å gjøre en god jobb , takknemlig før det må si det.

Konferansen jeg var på her om dagen , gjør enda mye inntrykk på meg mentalt positivt. Du vet da en fokuserer kun på de oppgaver vi ikke er gode på , så klarer vi heller ikke å tilegne oss mer positivt , så jeg ser at ved at jeg er på slike konferanser , så åpner jeg meg mer opp også får jeg mer energi som jeg kan videre føre til andre i min nærhet.

Jeg har ulike kunder som finner veien til meg , av ulike karakterer , jeg er utrolig takknemlig for at de gjør det. Jeg har bare noen ganger ikke helt skjønt hvorfor fremmede mennesker tørr å vil si mye private ting til meg. En venninne som sa til meg , det er  ikke rart de gjør det Elin , fordi det er så god energi til deg . Det å få denne tilbake meldingen både i fra henne også flotte kunder , som jeg er så takknemlig før benytter seg av mitt tilbud , så er det også gøy å kan gi de gode råd å veiledning på det som kan være vanskelig.

Jeg er så absolutt på rett hylle i livet mitt, det å kan få bruke de ressurser som jeg er god å hjelpe andre så er det så godt å kan gi kunden rom før å tøm seg for tanker også noe de bærer på.

Da blir min eksistens mer viktig for å kan nå ut til flere kunder , spennende tider.

Alt er i en lærings skala med meg å bedriften , jeg merker godt at ikke alle dager så en er en like tålmodig , men heldigvis så får en god hjelp i fra andre . Det å plages med å stemme av terminalen , er jo bare en bagatell men ofte er det jo bare en liten bagatell så blir det større . I dag fikk jeg det til å alt funker så lite skal til at dagen også blir magisk , flotte kunder som alle sammen har vært så fornøyd,  også gjør dette mye med meg selv jeg blir så glad for å høre at de får den behandlingen du ønsket , får hjelp til å løse opp nakke , skuldre også får løst opp i masse muskel knuter , en kunde jeg har hatt fast ofte i fra januar i år har fått godt hjelp til en problem som hele tiden oppsto ved at muskel knuter gjorde at det ble blokkeringer . Ved at kunden kommer jevnlig så er problemet så å si borte. Dette beviser at jeg har klart å hjelpe denne kunden med det som var et hoved problem som hindret kunden i dagliglivet.

Dette er så gøy å få gode tilbakemeldinger også se at de er fornøyd.  

 

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , takknemlig !

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg