Magisk dag gleder meg !!

Hei !

 

alltid i etterkant av en konferanse som en har vær så er energi nivået å topp, en vet hva en vil å vil kun gjøre det som gir mening .

 

Vet du hvor mye tid du bruker å ting som er helt menings sløst ? Alt for lang tid helt enkelt , like lang tid på de tingene som en skal gjøre , Sløser vi bort mye tid , da  vi ikke er bevist i vår bruk av tiden . Det å se på masse pjatt som ikke har noen mening eller betydning , det er en del av det vi alle gjør da vi sløser bort tiden vår.

 

Ved å korte ned på de ting som vi ikke får bedre energi av , eller kan lære av eller det bare forhindrer oss i å ha det bra . Kutt de tingene som ikke gir deg mer livskvalitet.

Vi sier at dette burde vi gjøre , så skal vi gjøre , Det som ofte skjer da vi sier til oss selv at dette burde vi gjøre , tenk deg nøye om gjør du de prosesser som du sier at dette burde du ha gjort ? Nå skal jeg slutte å røyke , jeg skal slanke meg , jeg skal være flinkere til å disponere mine enger bedre, jeg skal ikke overshoppe , jeg skal ikke dra ut på byen så ofte , dette er burding , vet du hele tiden da du burding så  gjør du aldri dette mer en til max 3 dager .

 

Det å ta seg en bestemmelse også si til seg selv at jeg skal gjøre det , jeg skal starte da med å slutte å røyke eller hva nå en din plan måtte være så må det være skal framfor ditt gjøremål ellers så gidder du ikke å sette i gang , fordi du har allerede sagt til deg selv at jeg burde så svever disse ordene inni deg å har en indre krangel . På burding , derfor er skallinng mye bedre , da gjør du de prosesser som du har satt som mål.

Det å se så mange som sliter med dette hele tiden , er også derfor det er så viktig at vi er mer tydelig mot våre barn at det er Skal som er ordet framfor alt vi skal gjøre , prøve er et ord som aldri må være i ord som vi ønsker å gjøre en endring , eller vi har oppgaver vi skal gjøre . Fordi det hindrer deg bare ,  utsetter deg heller en at du har en framdrift.

 

 

Da en setter seg mål , må en også ha noe som en kan strekke seg mot , noe som en vet at en klarer . Da jeg var i går på konferansen så var det flere som holde foredrag om det de hadde grundet fram, det å gjøre om det som er noe som kan bli noe stort så må du også tenke stort, det nytter ikke om vi tenker i små format , selv om vi må være små også bygge oss stor , da er det fokuset at vi skal bli stor som er det indre også det ytre målet . Det må speile seg i det vi også foretar oss at vi er trygge i våre avgjørelser.

Det å vær modig å se for seg at en skal klare mer en jeg gjør i dag, er ikke dumt av meg , det er heller bare fint at jeg er modig men jeg forteller meg selv at jeg er under utvikling , det er også noe jeg digger rått at jeg ser at det jeg jobber mot er noe som også blir til det bedre ved at jeg står i det .

Det å lodde ut flere behandlinger , som jeg har gjort nå i det siste, for å samtidig nå ut til flere også markeds føre meg . Det å bruke tuen vis av kroner annonser , da en heller kan trekke ut å få nye potensielle kunder til meg , pga av at de er fornøyd er mye bedre enn at jeg annonserer også blir det ikke så mye av den annonsen .Ser så langt at dette har vært veldig attraktivt også gir det meg mer tilbake ved at jeg har fått mange flere omtaler på Gruben Massasje å kunder framsnakker med til andre, dette er noe jeg oppriktig ser fram i mot at jeg skal lykkes men en plass må en starte selv om jeg selvsagt tenker stort , så må jeg begynne der det også er rett.

Jeg gleder meg hele tiden på nye oppdrag , jeg hadde 2 nye kunder i går alltid gøy å være oppe til eksamen , en er jo det dommen er jo om jeg får nye bestillinger , da har jeg fått svaret om de ble fornøyd.

En merker det etter en lang dag i går med masse nye innslag som gir inntrykk så blir en sliten , men på en sykt god måte .

Alle de utordringer som vi har de må vi bare se for oss som at de er lett å løse, da blir ting også enklere da vårt fokus er lett til sinds .

 

Det å kjenne lykkefølelsen innvendig at en har det godt , er trygg i de oppgaver som en skal oppnå , så er det så digg å være her jeg er nå å forme meg selv dit jeg vil være .

 

Vi alle kan påta oss mange oppgaver, det betyr ikke at det er noe galt med oss , mange av oss som kjenner seg igjen sikkert . Derfor så må en sortere ut hva som er mest prekært på det vi har satt for oss , klarer vi å motivere oss selv eller trenger vi andre som kan være rundt oss å være en som er heiagjeng , fordi dette behøver vi alle som er Grundere at noen står bak oss å forteller det vi gjør er bra,  det er nødvending å hjelpe andre mer fram . Det er ofte litt ensomt alene på toppen men slik blir det også da en har valgt å gå utenom det tradisjonelle .

 

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg