Latter og harmoni ❤

Hei 😘

Alltid godt å starte en ny uke med masse flott jobb.

Mandag er alltid en fin start , hadde 2 kunder i dag som ble så fornøy , de skulle booke tid snart igjen 👌

Det å se at utviklingen gir meg masse igjen, ved at jeg tiltrekker meg mer å gjøre.  Det er magisk tid jeg står i , å veien framover kommer til å bli kanon bra 😘

Jeg er så takknemlig for at jeg er så heldig med å være i det som jeg også gleder meg til å vær mer i .

Det forholdet en også får til de rundt en da jeg står i det jeg jobber før.

Gründer livet byr ofte på litt utfordringer som lett kan se ut som utad at en kun jobber , i perioder er det også det som skal til før å lykkes videre. 

Har gått litt nattskift i denne uken som var, det å jobb om natten å i mitt eget da jeg kommer hjem . Bidrar også til at en må sove mellom salgene.  Er blitt flink til å multitaske. 

Det å få bestilling på time gjør at jeg får tilført en økt energi. Den følelsen når en presterer er alltid gøy.

Ungene å jeg vi er som lim, godt å vite at jobben en gjør med de . Viser seg så godt nå at de er noen flotte ungdom som har bare fine verdier.

De er så moden for alderen , behagelig å lytte til de , det å høre på hva som er langt der inne.  Er betryggende , der de trives også kan få lov til å være seg selv.

Det å se at mine barn, er å forblir gode rolle modeller for andre . De er så reflektert , moden de ser hva som er rett å har en voksen måte å være på .

Det å ha den perfekte harmonien oss i mellom , er også noe vi alle her er takknemlig for. 

Latter å harmoni er det som går igjen hos oss, godt å ha det litt, så blir livet faktisk behagelig å leve.

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg