Yes , Yes ikke noe å si på gode opplevelser !

Hei !

 

En nydelig dag å våkne opp til først var jeg på nattskift i natt  , fikk være for de som trenger en ekstra hånd . Det gir meg enormt masse å gi da en ser hva en også får igjen .

 

I ledige øyeblikk fikk jeg anmelding til å skive med mer å bokprosjektet mitt , det er så behagelig å få lov til å gjøre det jeg er så interessert i å gjøre. Jeg har det så topp i livet mitt da en kjenner at en er balansert. Rett dose jobb , det å kjenn på den gleden da alt er på rett vei.

 

Også avslutte dette nattskift med å levere varer til en kunde som e så fornøyd med dusjsåpen jeg selger for menn, det er så digg slike små tilbakemeldinger at kunder vil ha den å bare legg de i postkassen , fordi kunden hadde vippset over penger å vips så var varene levert. Så enkelt kan det gjøres ved å bygge opp det en tror på.

 

Ved å våge og bestemme det en vil framover så ser jeg at dette ordner seg for meg , jeg kan sikkert i perioder få vel mye jobb om jeg skal ta mer nattskift i helsesektoren , men det kommer alltid godt med at en står litt på .

En får ingen ting gratis , også er det ikke alle dager som er like mye å gjøre i grunder livet, men jeg må stå han av også være tilgjengelig , det fikk jeg også et svar på i dag, jeg får en ny kunde i Gruben Massasje , så jeg gleder meg enormt , så jeg får hele tiden slike gode overraskelser , perfekt da en tiltrekker seg kunder til Gruben Massasje på en søndag, er så digg .

Det er bare å fokusere på framdrift å se for seg at jeg skal lykkes med mine mål , det er så innlysende at jeg skal klare det da jeg opprettholder et rett fokus som skal til før at en skal nå de mål som en setter seg.

 

Da vi tar en beslutning også våger vi å stå i den , så åpner det også opp mer for det vi vil gjøre å det vi vil lykkes i.

Det å lukke en dør som har stått åpen , så gjør jeg meg selv en stor tjeneste , fordi da en avslutter noe en har før syntes var gøy også ar interessen avtatt av ulike karakterer. Så er alltid en avslutning bare sundt , dette er så avgjørende for alt vi gjør. Fordi vi stenger for å lykkes om vi tvi holder på en posisjon som vi er i , bare fordi vi alltid har hatt den så skal jeg opprettholde den bare fordi ?

Nei om det en ser ikke er bra, det som gjør at du gjør en halv god jobb du er en halv god venn eller , eller så avslutt det .

 

Jeg ser resultater av alle dører som er lukket seg i år , hadde du sagt i fjor at de dørene kom til å lukkes seg for meg i år , så hadde jeg garantert ikke trodd deg. Det er slik med oss at vi må erfare , også er dette med at vi opprettholder alt bare fordi det alltid har vært slik.

 

Jeg ser nå at bokprosjektet mitt løste seg mer opp til min fordel pga av at jeg kuttet noe som jeg ikke vil være i , jeg fikk en bedre flyt også har jeg nå på bare kort tid , fått skrevet over 100 sider, som er en god start å boken min . Det  å se at fingrene går av seg selv da jeg skriver , det er så kult, jeg kjenner det også godt innvending i meg , at jeg bruser over av glede også stolt het over at jeg er å rett vei.

 

Dette året kommer garantert med mer gode opplevelser da en er i det , så kommer det også mer , fordi vi tiltrekker oss det vi selv står i . Så jeg vil aldri ha noe negativt rundt meg , så jeg trekker meg alltid ut av slike ting , pga av at det bare tar i fra meg enn at det gir meg noe tilbake.

 

Tusen takk fordi at du tok deg tid å lese bloggen min , takknemlig .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg