Da er 6 mnd over , bedriften vokser Gruben Massasje vokser seg større love

Hei !

 

Endelig en nydelig dag igjen , vi har ikke lov tel å sutter å jammer over hvor varmt det er, vi må bare kjøle oss ned i en bekk eller inne i et kjølig rom om det blir nødvendig .

Dagen i dag har vært innholds rik så det holder, jeg har vært på jobb i kommunen i natt, noe jeg ikke vært på måneds vis, men med de rette folkene så er det digg å være på litt natt skift å være for de som oppriktige trenger oss. Vi opplever ofte at vi har det godt, livet er å G, vi har det vi trenger å mer en det. Derfor så fokuser å det vi ser som viktig ikke bare det at en alltid må ha så mye . Fordi de opplevelser vi har , det gir oss mer tilbake en gods også gull.

Det å har fått jobbet opp mitt eget nå i 6mnd å ser nå at jeg er godt i rute med å legge av penger , til moms også betale den skatten som jeg skal i tide. Det er så godt å ha disse utgiftene fraskilt å få betalt fakturaer som medfører i en bedrift. Ikke alltid at en synes at jobben en gjør er verd det, men om en stund så vil en se at en høster resultater etter å ha jobbet målrettet opp et produkt som vi åpenbart tror på å ser at dette er drømmen som oppriktig blir til virkelighet.

Det å bygge opp drømmen, hobbyer om til business det betyr veldig mye før meg , fordi at jeg bruker de erfaringer som jeg har i meg , til å gjøre noe som er bra for meg også det jeg digger så veldig . Det å veilede andre til å være modig til å gå for drømmen, nå i dag så gjorde jeg det igjen , jeg engasjerte meg i en kunde som hadde en drøm , akkurat som jeg selv hadde da jeg var på kundes alder, ingen motiverte meg til å se løsninger da jeg var  på kundens alder , hadde garantert blitt mer påvirket til å følge drømmen min da , om jeg hadde noen som hadde stått å heiet meg opp å fram. Hadde jeg garantert motivert meg mer .

Derfor så ser jeg i dag hvor viktig det er at vi motiverer de som kan skape sine egen arbeidsplasser som har et flott potensial som de kan bygge videre på.

 

Det å ikke bare se seg selv at en også kan være for andre som jeg i natt var , for de som trenger vår hjelp til å mestre de ting som vi fint selv klarer. Det å få være litt på en slik arbeids  plass det gjør også noe med oss mennesker, vi viser andre en raushet også bare det å hjelpe andre , bidrar også til at en selv forstår at alt er ikke glamour. Det å kan gi andre som oppriktig trenger de gode ordene , den tiden , eller bare se deg . Det gjør alltid noe med meg , så evig takknemlig før at jeg har denne arbeidsplassen om jeg kan gjeste også  få lov til å gi omsorg til de som oppriktig trenger det.

 

Kunden jeg hadde i dag , etter et langt nattskift var her til meg for første gang jeg er som sagt alltid oppe  til eksamen , da jeg får ny kunder . Det er så spennende å se om en treffer , også om de blir fornøyd. Det som jeg også ser er at jeg skal ikke gjøre mye før at kunden kjenner på det at jeg gjør en godt jobb også skal det så lite til før at de også kjenner at de blir tatt vare på.

Det betyr så lite før noen at en fort kan glemme å gi litt ekstra  fordi det lønner seg selv om en kan føle at en gir også får en ikke noe igjen . Så er det nettopp det en gjør en får mer tilbake ved å gi en bedre omsorg, det lille ekstra som kunden genuint er oppmerksom på derfor så er det så skinnsykt viktig at vi leser kundens sitt behov også løser det problemet . Det å se at en også har fått åpnet opp før å jobb målrettet å nå målet som er at bedriften går godt er en også på god vei.

Det å være selger i tillegg av det jeg driver å med , bidrar også til at jeg øker mine salg ved at jeg tilføre nye kunder hele tiden . Litt gøy at jeg også selger hund  Shampo også balsam så jeg når ut til en kunde gruppe som jeg før ikke hadde fokusert på. Det er ofte slik med oss mennesker vi ser i tunell syn . Vi setter alt i en bås , så ser vi bare det vi alltid har sett. Er det noen hjemme også gidder en ikke å bevege blikket mer en høyst nødvendig. Dette er en faktor som alle oss lider av dette syndromet , da vi bare henger i det som vi kan også løfter vi ikke blikket noe lengre. Du er nøtt til å se til høyre også venstre også du er også nøtt til å lære deg noe annet en bare det du kan , fordi du stagnerer ved å være i den posisjonen som du er i hele tiden , du må våkne opp å leve et ekte liv.

Da jeg startet opp bedriften min i fjor , så bestemt jeg meg før at jeg skal utvikle meg under veis, det som er viktig er at en treffer også får tilført flere kunder også nye kunder tilbake, jeg ser også registrerer at jeg har fått mer nye kunder, som har hørt om meg via andre . Kult at jeg blir fram snakket også andre ser muligheten å gi meg en sjanse . Da en er ny i markedet , selv om jeg har holdt på i 6 mnd så er jeg enda fersk ikke alle vet om meg heller , så bare det å være ydmyk også stolt over at en har fått moms registrert seg , en har fått alle betalings løsninger som er så har en bedre utsikter før å kan gjøre større salg til en kunde. Det å ha  konkurranser på Gruben Massasje siden , det er så opplagt nødvendig  pga  å  markedsføre bedriften er nødvending før vår eksistens også utvikling .

Konkurrentene er så fint at vi har de, de er så opplagt nødvending før at jeg som konkurrer med flere må en være skjerpet også være der kunden også er, derfor så har jeg vært alltid fleksibel. En må alltid se hva kunden søker, hva som mange kunder ønsker av behandling så blir også min målgruppe ikke å kunne hjelpe alle , men de som objektivt er min målgruppen.

Selv om jeg også har definert over for meg selv hvem som er min målgruppe så vil alltid de som er forøyd også formidle hvor bra deres opplevelse er til meg , så derfor så retter jeg mitt fokus før de som jeg kan hjelpe å lindre deres plager .

 

Ved å fleks litt mellom ulike jobber gjorde jeg mer i starten av min virksomhet , jeg har stengt den døren at jeg jobber andre plasser dagtid eller ettermiddag. Så må holde min egen butikk åpen siden jeg har åpnings tider i fra 08 til 21 på kvelden , så må jeg også være tilgjengelige for kundene . Det føles så godt å ha stengt en dør , som en før bare noen år siden ikke hadde sett for seg. Vet at jeg kommer til å nå ut til mange flere kunder med at jeg har mange konkurranser også gir bort behandlings , isteden for å betale tusen vis av kroner i annonse utgifter så gjør jeg heller det en å ruinere meg , så får jeg også praktisert mer behandling også får jeg mange mennesker som øker den trafikken som jeg ønsker å ha .

Dagene er ikke like så derfor så er det også godt å kjenn at en har mye trøkk en dag så får en litt slakke en annen dag. Det betyr så enorm masse før meg da kunden er fornøyd da de går ut i fra meg , å sier de skal ønske seg gavekort slik at de kan ta turen oftere til meg. Dette er så magisk så godt at jeg gleder meg så , jeg ser at min eksistens er så behagelig så godt å vite at nettopp det jeg planla alene sammen med en god venninne ,av meg som puffet meg fram å sa dette får du til jeg vet hva du er god for . De ordene jeg fikk i fra henne er så behagelig , jeg er så takknemlig at jeg har igjen ord.

 

 

 

 

Da er det bare å nyte stunden litt ute , å glede seg på flere gode øyeblikk , jeg takker deg for at du tok deg tid til å lese bloggen min TAKK , jeg er veldig takknemlig !

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg