Takknemlig ikke noe annet å si ! NÆMLIG ❤

Hei 😘

Livet er skjønt når vi selv bestemmer veien å kursen.

Bare det å kunne nyte dagen hjemme, ha kunder mellom salgene e noe jeg oppriktig gleder meg til å se fortsettelsen på .

Ved at vi høster mer erfaring å lytter mer til andre som kommer med velmente råd.  Så er det også noe som betyr mye for meg.

Gode råd er dyre heter det, derfor så ta til oss alt vi kan lære.

Ser nå i den prosessen jeg er nå i livet mitt . Jeg har mange baller i lufta, bokprosjektet mitt, andre prosjektet som jeg skal jobbe ut , før å igjen høste frukter av min kompetanse.

De erfaring som vi gjør , i alt vi opplever.  Så tilegner vi oss mer kunnskap som vi også kan veilede andre til å ta rett valg.  Eller veilede andre til å gjøre andre valg . Som igjen bidrar til at jeg utvikler min business.

Det å grunde fram noe som ikke er helt nytt , men nytt at en våger å gå for drømmen 😘😘kjenner jeg også på at dette kommer til å gi meg masse energi å større livskvalitet. Pga av at jeg både tar mine erfaringer som er knyttet opp mot alt jeg har erfart i livet mitt.

Til å utarbeide en ny jobb mulighet 😘

En bruker ofte å si all erfaring er nødvendig.  Så kan jeg jo også spør meg selv, var de erfaringer som jeg opplevde av negativ karakter.  Nødvendig å oppleve? Vi må lære på både vondt å godt her i livet, derfor så husk det dårlige.  Den vibrasjon som også ble sendt ut , da du var i noe vondt.

Det vi lærer av, derfor så er det avgjørende at vi lærer i alt å kan veilede andre.

Derfor så kjenn jeg på at dette året , gir meg enormt masse tilbake ved at en heller ikke vet hvordan veien framover kommer til å bli.  Derfor alltid ha rett fokus 😙

Det å merke seg ut , som et annet merkevare så gjør en også noe annet .

Ser i alt jeg gjør i forhold til Gruben Massasje, så er det alltid forespørsel å mange som lurer på ulike ting.  Alltid hyggelig å møte nye mennesker som er positiv til jobben jeg gjør .

I dag hadde jeg flere positive kunder , fornøyde kunder som ble trukket ut da jeg loddet ut gratis behandling.

Det betyr mye for meg at de som får en gratis behandling også går ut ifra meg fornøyd.

Det å kjenn at jobben begynner å ta mere form , den gjør mer med meg, pga at jeg ønsker å utvikle meg mer. Det å høre av kunden som kjøpte gavekort.  Skal kom innom deg å booke tid, yes det e så deilig å kjenne på kroppen at valget jeg har gjort betyr også enormt mye da en opplever at nye kunder finner veien til meg 😘

Takknemlig for at jeg er så heldig å oppleve denne reisen, takknemlige for at jeg også våger å stake ut min egen kurs, som ikke jeg selv vet hvor den tar meg.

Tusen takk for at du leser bloggen min.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg