Kroppen Bobler av Glede spennende tider.

Hei !

 

 

Enkelte dager så blir ting ikke alltid som en hadde forventet, men det er jo også det som er livet, vi forventer at det skal skje , også forventer vi at alt skal legges i hendene å oss , så skal alt gå som smurt .

 

Det er ikke akkurat slik livet er vi skal ha litt u-svinger , v i skal kjenne at kroppen bobler av glede også skal vi kjenn på smerten av å ikke få det vi forventer , det er å leve .

Det som er det motsatte av å leve det er døden , det er enda ikke aktuelt  selv om det lett kan bli høy aktuelt da tiden er inne . Vi fokuserer ofte på det som ikke betyr så meget , hvorfor ?Det er det vi henger oss opp i klær også mote å det ytre hvordan vi ser ut . Selv om det alltids er nok andre områder som vi heller bør være konsentrert om en det ytre som ikke gir oss andre ting en sosiale plager eller angst før å mislykkes , ikke være fin nok .

 

Det å skape sin egen kule stil like jeg veldig godt , å ikke alltid må følge motene slavisk , en om Mannfolk også plutselig ble mote også vi måtte følge deres mote før å passe inn ? Hvordan hadde vi damer tatt det ? Tror ikke vi hadde likt det like lite som mange av oss er lei av å må følge evige mas etter å være nok pen, se bra nok ut osv.

Ser alle de karakterene av menn som tiltrekker meg , de har former , de har lår også  har de god mage . Det er veldig sexy synes jeg at de uttaler litt ujålete side av seg selv , at de kan kle seg litt fiks også , bare mannfolket er barskt er det nesten ikke nøye hva han har på seg, det er best om det er litt lettkledd også ser litt hud.

Vi skal drømme oss bort i blå eller brune øyne eller alle farger i øynene , de som målbinder oss slik at vi blir bergtatt , å ikke klarer å få oss løs .

Tar oss tilbake til ungdommens år , der vi var unge å sexy vi fikset oss opp å ville ta oss bra ut , menn de kom alltid som de var, vi kvinnfolk hadde stått bakom speilet å sminket oss i timevis , spakkel som det heter så pent å rent.

Vi kvinnfolk vi vil også framstå som yngre en vi er , ved å stelle med kroppen vår også se yngre ut , ta oss bedre ut å se frest ut . Jeg må si jeg digger å være  meg selv , med litt innslag av litt make up som tar meg litt oppover, til nye høyder vi vil jo fremheve det vi liker med oss selv.

 

 

 

Ved å være 100 % trygg i seg selv , så er det også godt å kan være et forbilde for mange der ute som kan ha meg som et forbilde ved at de ser hva jeg får til , pluss at jeg våger å være meg selv uten å må gjøre nevneverdige forandringer .

 

I dagens Botox samfunn så må vi som er godt voksne være de rette rollefigurene for ungdommen, at vi ikke må forandre oss .

Mange er veldig redd for å få kreft , men Botox også andre skjønnhetsmidler er også kreftfremkallende så det er mye bedre å framstå som vi er , det er både enklere også lettere for de som kommer etter oss .

 

Ved å ha mange baller i luften som jeg har , nå for tiden har jeg så mye jeg gleder meg til å gjøre at en bær ikke tru på det. Ofte må jeg klype meg i armen for å bevise at jeg lever også at dette er ekte.

Ved at vi lukker en dør så åpner vi flere nye dører , i morgen så skal jeg lære meg mer om masse som kommer godt med i Gruben Massasje , om aromaterapi oljer , å hvordan disse skal brukes. Dette kommer til å hjelpe meg veldig å samtidig så gjør det også noe med at jeg hever min kompetanse , ved at jeg lærer meg nye ting. Som jeg kan vise kunder da jeg får de igjen .

 

Det er så godt å kjenne at kroppen er spent også er det en viss forventning også gleder jeg meg så at du vet når går fingrene av seg selv på tastaturet. Dagen i dag har gått med til jobb med regnskap også kunder, det må til i min bedrift også , godt å få det unna gjort, pluss at jeg fikk betalt momsen inn også levert inn selvangivelsen , godt å vær ferdig med det. Det å være i rute med alt er bedre en å være i utakt, derfor planlegg jobben som en skal gjøre så har vi også mer å gled oss på.

 

Nå er det kvalitets tid her hjemme med en god bok og litt tv titting , ha en fin kveld du .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg