Hvor vanskelig skal det være å spørre en Mann i sin beste alder før Rullatoren tar han fra meg !!

 

Hei !

 

En nydelig dag går mot slutten dagen den blir akkurat som vårt fokus er , vi tilfører oss den energien som vi ønsker oss om det er godt eller det er dårlig.

 

Derfor så er det lurt at en tenker over hvilke signal en sender ut , til seg selv ved at en fokuserer på målet også drømmen . Gjøre den virkelig i stede for å si at dette får jeg ikke til ,  men så ønsker en å gjennomføre det , men en sender ut et signal som at en ikke får det til. 

 

Om vi ønsker å lykkes i en jobb , så fokuserer vi på at vi ser for oss drømmen , så har vi en annen faktor som herjer i oss , om vi har nok penger eller om det er risiko som er . Dette forhindrer din egen lykke før å nå ditt mål.

Fordi du sender ut 2 signaler som begge har 2 ulike betydninger så da , får du faktisk ingen respons med å lykkes med noe en ønsker , pga av at en selv sender ut frykt også glede i samme faktor.

Det er ikke alltid lett å se for seg om en vil lykkes, men det som i alle fall er lett er å omprogrammere ditt eget tankemønstre dette koster ingen ting ,  også gi dette tid så ser du at ting løser seg bedre for deg.

Vi tiltrekker oss mer støy ved å være negativ så det henger ikke opp mot de drømmer som vi sender ut , så lev det livet som du vil fortelle alle rundt deg. Ved å være en selv så bidrar en til å være mer sammensatt , de verdier som vi representer de blir også mer synlig . Selv om enkelte oppdrag kan ta litt tid , så fortvil ikke , det kommer til deg.

 

I dag tidlig da jeg hadde sola så godt her i hagen , så fikk jeg en visjon et nytt giv i meg som gjorde at jeg har skrevet ned en del mål som jeg skal gjennomføre . Det er viktig for oss alle å gjøre det , pga av at vi må sette oss mål også skive de ned for oss selv, både grunnen til målet også hvorfor en skal klare målet , det definerer også en større klarhet om målet og jeg er i samme bås .

Det klinger ikke godt om en ikke går god før det en selv skriver , da hadde en like godt kunne langt det ned med en gang, en er den karakteren en er , derfor så er det så godt å kunne se mulighetene som ligger der , også gjøre dette til større en drømmen , bare det å være modig , tøff også våge å jobbe mot målet er like vanskelig som å si til en du liker godt ,at jeg synes du er søt.

Jeg har bestemt meg , jeg skal øve på de ordene som er lett å si , de er mest vanskelig å si en å be noen dra til helvete er jo så jævlig lett, hvorfor får en ikke til å spørre en mann i sin beste alder , før rullatoren tar han , om han og jeg har en sjanse til å bli bedre kjent med hverandre ?

Det å gi ting tid er veldig godt, det å vise andre raushet er også noe som jeg liker veldig godt, det å små prate med andre er jeg veldig god på , men det å si I Love You er jeg ikke like flink til , hvorfor er de ordene så vanskelige å si til en person som utstråler en slik karakter som igjen er veldig tiltrekkende ?

Jeg kan rett si til en mann , hvor dyktig du er de er heldige de som har deg osv , men det å lete opp mannen i mitt liv er ikke like lett, lett er det å finne han men ikke like lett å kapre han , som det var før. Vi hadde ingen hemninger før , vi satt bare ut et agn også var an der, jeg husker å erindrer at jeg bestemte meg tidlig hvem jeg ville ha , også fikk jeg vedkommede, men hva gjorde jeg , jeg sendte ut et signal også pratet jeg , blikket var forførende , også hadde jeg trua på at jeg fikk han . Jeg hadde sykt høy selvtillit da også , det har ikke endret seg , heldigvis men jeg er ikke like pågående som da, jeg har roet meg er jo før fan blitt voksen .

Det at en er blitt voksen betyr ikke at en ikke skal kunne flørte , men ser jo den at her har en endret seg masse , er jo godt at en ikke må på død å liv date alle en ser som hyggelig, da hadde jeg vært på date enda . Det handler om å være moden å trygg i seg selv , jeg tenker at jeg skal teste ut denne gode teknikken ved å fokusere på det jeg vil ha , så skal jeg visualisere dette både mentalt også fokusere mer på mannen i mitt liv ,så skal dere få høre om dette lar seg løse uten å måtte jakte videre hele tiden.

Ved å fokusere på alt vi vil ha , så må du se dette for deg , jeg er velig flink til å fantasere så jeg klarer dette lett, men det er slik det er i alt, en kan visualisere alt en vil få til seg av alt en vil å ønsker å oppnå , men verdien også målet må samsvare . En kan ikke si ene dagen til seg selv at du ikke lykkes , også neste dag så lykkes du. Vi må være bestemt på at dette klarer vi, vi tiltrekker oss alt vi fokuserer på , derfor er det viktig å fokusere å det du vil ha i ditt liv. Derfor lønner det seg ikke å fokusere det en vil ha bort, i livet sitt det kan en bare registrer at det har en ikke lengre å fokuser ikke mer på det. Gi det du ikke vil ha til deg null energi også det du vil ha til deg mer energi.

Jeg skal i kveld få ordnet med kapitlene til bokprosjektet mitt , jeg har satt meg et mål å bli ferdig med boken  år. Har bestemt meg for å kutte på den tiden jeg ofte har sløset bort på ting som ikke gir meg mening så derfor da en kutter noe , å gir det som en vil ha mer tid til så klarer en også å få det gjennomført.

Hvorfor hele tiden være den som hele tiden spørre andre om de vil være med på noe , nei før pokkeren ta grep også stak kursen ut som en selv vil så blir dagene så mer oversiktlig .

Det å tilbringe dagene mine med flotte folk som gir meg masse næring , i opplevelser også goder relasjoner , betyr enormt masse for meg . Det gir meg større næring for å lykkes å hente den kraften som jeg har i meg . Det å vie tiden sammen med andre er viktig fordi det gir oss mer tilbake i forhold til både gleder også lærdom .

 

 

Tusen takk før at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg