Godt med helge følelse .

 

Hei  !

 

En nydelig dag å stå opp til , selv om det er litt vindt mellom slagene så er det Sol også magisk vær.

Det å kan nyte dagen her hjemme , bare ved å filosofere også gjøre litt , å litt her hjemme er før meg veldig godt å behagelig . Det som er godt er å eie tiden min selv , kjenn at jeg ikke helt forstår alt , bare i fjor så hastet jeg av sted alle helgene på jobb , nå i år så jobber jeg kun før meg selv før det meste. 

 

Bare det å kjenne på den indre roen , hva det objektivt gjør meg betyr også mer en hva penger også titler er for mange . Det er bare å fokusere på at en skal lykkers med de prosjekt som vi foretar oss , så derfor må en aldri gi opp.

 

Huset i dag preges av hjemme laget mat, det å kjenne duften av mat også som er laget på kjærlighet å glede betyr så enormt masse.

Ser nå at det å produsere noe godt her hjemme er mer viktig  en det kanskje var før , nå kjenn jeg på den indre roen også kjenner jeg også at jeg koser meg enormt med å lage noe godt. Et hjem som ikke lages mat i er ingen plass som en trives i , så en må skape gode relasjoner , å bare det å produsere noe kunstverk selv gjør også at en har det bedre med seg selv.

 

 

 

Bare det å finne de rette kombinasjoner innen for kjøkken verden som matcher  hverandre er så gøy , vi har ikke bare de vanlige råvarene nå heldigvis så vi kna åpne opp blikket vårt , å se mot andre tradisjonelle grønnskaper som er meget så gode .

Så det gjør seg å eksperimentere litt på kjøkkenet også ikke bare innen for karrieren jeg gjør det.

 

Siden jeg startet opp med Gruben Massasje så har jeg fått økt salg i alle salgs jobbene mine , det at jeg valgte å skille de da jeg startet opp var i grunn et feil steg, fordi hadde jeg vært like trygg i meg , som jeg er nå hadde jeg garantert vært lenger opp . Det er ikke garantert att jeg hadde fått de kundene jeg nå i dag har men , hvem vet.

Uansett så er det gøy å se at en har prestert også har en fått til mer enn jeg hadde forutsett , bare det å glede seg til å kjøre ut varer eller at kunden skal kom å hente de , er en jobb som jeg oppriktig digger.

Bare det å få tilbakemeldinger i fra kundene at de er fornøyde så gjør det mye med meg  jeg er evig takknemlig.

Det å se at gode venner også støtter meg mer og mer opp, de vet hva jeg kjemper mot å eie tiden min selv, de vet hva som er min drøm at jeg vil klare å være helt selvstendig uten helsesektoren i bunn.

Det å ha satt seg dette målet så vet jeg også at jeg skal klare det . Bare når jeg skal stenge den døren er ikke helt klart.

Jeg har overfor meg selv bestemt at jeg må stenge en ny dør før at jeg skal kunne lykkes med de valg jeg har tatt meg. Ikke fordi at jeg ikke trives der , men objektivt før at jeg trenger å få luft også kun fokusere på mitt eget mål.

 

Derfor er gode omdømme ifra andre så innmari viking at de forteller at de liker produktene , også at de kan anbefale meg , det er noe jeg setter dypt pris på . Allerede mange av mine gode venner som har gjort det, dette er noe jeg blir så glad før , fordi skal jeg overleve så må folk vite av meg, også må de som liker produktene også fortell andre at de kan få kjøp de dirkete i fra Gruben Massasje . Jeg har ikke alt på lager, men jeg har en god del produkter som de kan få kjøpt med en gang , ellers så bestiller jeg opp til kunden det de vil ha .

 

 

 

 

 

Ved å omringes av gode venner også flott familie , så er det behagelig å være til. Jeg gjør alltid mine grep som gjør at jeg tilfører meg den rette energien som jeg skal ha i meg, før at jeg skal klare å utvikle meg også samtidig , ha rett fokus.

 

Ved at jeg er negativ , eller er sammen med karakterer som er det , så må jeg alltid rense meg etter et slikt nærvær , fordi jeg vil ikke ta dette til meg i mitt liv.

Det som er vi lykkes ikke i noe vi ønsker å foreta oss , ved å være blærete eller negativ vi tilfører oss ikke kunder heller . Derfor så er det så avgjørende at vi renser luften , fordi vi tiltrekker oss det vi tenker også det vårt fokus er i , så oppfordrer alle sammen til å endre det fokuset som ikke speiler de rett, fordi ønsker jeg å lykkes så kan jeg ikke ha negative tanker om meg selv eller andre.

Så valget er enkelt vi må heller ikke la oss påvirke av andre negative omgivelser , fordi da må vi også rense oss .

Alt vi tenker på eller gjør , det som er vår konsentrasjon er også det vi tiltrekker oss mer av, så jeg bruker alltid å får bort alt jeg ikke vil ha å tilføre det som jeg vil ha mer av, vi må verne oss mot negativ støy.

 

 

 

Sommeren er å god vei til å komme tidlig i år, noe jeg setter stor pris på , i går da jeg å en venninne var på en ny Indisk restaurant her på mo ,var oppriktig behagelig å få maten servert, det å se så mye folk kom inn å gi denne restauranten en sjanse synes jeg var veldig fint. Når vi var ferdig å spise kom ei dame som ventet på et ledig bord, hun kunne fortelle oss at fuglene hadde byget reiret 2 ganger , dette betyr at det blir en meget flott sommer .

I neste uke blir det godt over 20 grader opp mot 30 g så yes må si en gleder seg meget .

Dette kan vi like veldig godt at været er så fint , å en varm flott sommer her hjemme er noe vi også behøver. Godt å se at vi har så mye å se fram i mot .

 

Tusen takk fordi at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg