Har GARANTERT bedt mange flotte menn om å vinne veien tl HELVETE selv !

 

Hei !

 

Dette kan vi godt like sommer vær også kan sitte ute , å ikke frys bare nyte livet . Kan ikke si det oftere men dette været er bare aldeles magisk , det gjør så mye med vårt humør også hvordan vi selv ønsker å ha det.

Det er slik at en blir mer motivert til å lykkes med ulike oppdrag da solen er her, så blir de ting som er betydnings løse mindre også retter vi også det fokuset som nettopp bringer oss opp til andre nivåer.

 

Ved at en registrerer alt rundt seg , hvordan alt er så bidrar også dette til at vi retter det største fokuset på kanskje dit vi ikke ønsker å være.

 

Derfor så skal vi oppnå suksess  med hva det måtte være så , er svaret for å lykkes å se positivt på målet . Vi lykkes aldri med å tenke negativt uansett om det er ment for å hjelpe , eller hva det måtte være.

Den beste hjelpen er at en distanserer seg også fokuserer på hvor en selv vil henne i livet , så tiltrekker du deg det som er viktig for deg. Fokuserer vi på de opplevelser som vi ikke ønsker i livet vårt , så får vi også mer av det.

Derfor så er det best å fokusere på det vi objektivt ønsker å ha i livet vårt, det som gjør oss glade , dermed så tiltrekker du deg de menneskene som også ønsker det samme som deg, da møter du de eller de kan henvende seg til deg , fordi dere har nettopp den samme energien det ønsket .

Ved å ha det rette fokuset å se det for seg i 15 til 20 minutter kvar dag , så tilfører du kroppen din mer positiv en om du ikke gjør dette. Tenk eller skrive ned det som gjør deg glad , det du vil ha eller det du ønsker å oppnå av opplevelser . Så fokuserer du på det å ser det for deg at dette skjer så gjør det nettopp det, i stede for å bruke tiden å ting en ikke kan rette opp i , eller forandre så gjør din egen dag bedre også lykkes du mer å får et mer rikt liv som gjenspeiler de verdier som du har i deg.

 

Det å rette fokuset dit en vil også se for seg at dette skjer , å lage dette som en film som en gjør kvar dag i 15 til 20 minutter , altså mental trening for å rydde det tanke mønstret en selv har også rett det fokuset som en selv vil ha i seg.

 

Vi kan føle oss ikke bra nok , at vi sliter på ulike områder at vi ikke får ting til eller at vi selger dårlig , dette medfører bare negative tanker , som igjen ikke bidrar før videre salg . Dette er i grunn i min gate , skal jeg øke min business så må jeg fokusere på at dette klarer jeg , se målet framfor meg , se at jeg får vekst osv.

Være positiv selv de dager som en kan føle at det er litt i det roligste laget, så vips så har en masse å gjøre , så vær takknemlig for alt en går igjennom å lærer på denne veien.

 

Jeg har registrert at ved at jeg har truen å at jeg oppnår noe , også har roen i meg så kommer det til meg det jeg skal ha . Er det slik at jeg stresser fram mot målet så er det ofte at en ikke lykkes med det en vil .

Det blir akkurat som at en søler det selv til , ved at en haster av sted. Det kan virke veldig rart ved å bare se fort på et objekt å ta en konklusjon da en ikke vet hva en snakker om , derfor så må en vite også ta ting før det , som det er .

 

 

 

 

Bare det å vite at vår eksistens betyr mye for andre en vi ofte tror eller forstår ikke alle som brifer ut med hvor mye vi betyr for andre , ikke alle er slik som jeg at jeg tørr å si hva jeg mener , å står for det. Før kunne jeg være dypt direkte , nå er jeg enda dyp men kanskje en smule mer gjennomtenkt , er mer moden nå en før også setter vi livserfaringen på toppen av vår forståelse også da skjønner vi også at vi kan såre ved å være for direkte.

 

Vi lærer i alt som vi opplever i livet vårt , ikke alltid at all erfaringer er nødvendige ,  men ikke alltid like lett å få andre og en selv til å innse at mulig den reisen også var nødvending før å lære .

De erfaringer en gjør kan være dumdristige men vi må stå for de valg vi selv gjør , derfor er jeg så stolt over meg selv at jeg har våget mer i år en jeg hadde sett for meg i fjor at jeg kom til å gjøre , selv om dette hadde ligget i kortene lenge.

 

Jeg hadde så lyst å bygge opp en nettbutikk som jeg kunne selge ut varer derifra , jeg har den ideen enda i meg , klarer ikke å legge den bort pga av at den er realiserings bar . Det å ikke gi opp en drøm men la den ligge til en har fått modnet en stunder også veldig viktig , fordi vi må aldri forkaste gode ideer kan lett bli mer en bare en ide.

Veldig takknemlig forød at Ungene de er så dyktige til å hjelpe meg med å gjøre ulike arbeids stykker her hjemme, i sommer kommer det til å bli en arbeids leir med masse ungdommer , som skal ha litt jobb til meg i år. Masse som skal gjøres ferdig også er ungdommen så flinke til å produsere, å da vi er kreative mennesker rundt om kring her så klarer vi å ferdigstille flere prosjektere mellom mine egen jobber.

Derfor så følger jeg mer med å alt hvordan en kan produsere også utvikle nye ideer eller hva en kan produsere her hjemme , som igjen skaper noe som igjen blir en ny trend eller at en kanskje kan skape en ny arbeids plass bare en leker mer med en ide.

 

For å lykkes med alt vi gjør så må vi først å fremst ha motivasjon til å øke vår jobb også ville prestere mer i noe som en har låst seg litt fast i , en kan kjenne på det at Gruben Massasje tar en del tid, men her blir det også det jeg ofte snakker om , en må avpasse tiden på alt en vil å ønsker å gjøre .

Vi kan i blant slite med motivasjon på ulike områder , jeg har jobbet mer i det siste med bokprosjektet at jeg har formet mer hvordan jeg vil løse oppbyggingen også det å kjenn at jeg nå kribler etter å sett meg framfor tastaturet å skrive er mer stigende enn det har vært på lenge.

 

Jeg reflekterer også fordyper jeg meg i alt jeg gjør , sikkert derfor at jeg hadde fordypet meg enormt med dette bokprosjektet  , til jeg fikk skrive sperre for dette prosjektet, trist at jeg ikke har fått produsert så mye i det siste, men det er sikkert en grunn fordi jeg skal modnes på andre nivåer også skal det ta bokprosjektet videre en topp til.

Vi kan i bland ta for mange oppgaver i livet vårt , jeg er snar med å hoppe i noe jeg genuint ser for meg at dette vil jeg lære , eller dette kan jeg høste erfaringer ved å være i , eller at jeg kan ha dette som karriere bringende som gjør at vi har nok til gods også gull.

 

Nå i livet da jeg kjenner på denne lykkefølelsen skulle jeg nesten tro at jeg hadde funnet lykken i livet mitt , den største kjærligheten fordi jeg har det så sykt godt . Selv om jeg våknet opp alene , så drømmer jeg ofte at jeg ikke gjør det , håper at drømmen er ekte at det snart blir en sann drøm , viktig at en har noen som er glad i en , det betyr enormt masse for oss alle. Siden jeg har vært så uryddig i de valg jeg har hatt på de forhold jeg har bak meg , har jeg garantert bed mange flotte menn å om finne veien til hælvete selv , fordi en vil ikke brenne seg flere ganger en nødvending , så ja en blir mer årvåken med årene som en god gammel årgangs vin som er så opptatt at vi nyter den med all respekt .

 

Det som er en må være på nivå i livet , før en kan finne lykken , da tiltrekker vi oss de mennesker som er  ment to be .

 

Tusen takk fordi at du leser bloggen min.

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg