Spennende dag 👌❤🌞

Hei 😙

En ny morgen , woow så jeg gleder meg til å starte dagen 😘

Det å starte dagen med glede, positiv energi også vite at en skal kun gjøre positive ting.  Så har en bare med å være glad.

Nå først er det å kjøre kidsa på skolen, så skal jeg kjøre ut litt varer . Å besøke pappa og co på røssvoll. Alltid hyggelig å sett av tid til hyggelig opplevelser.  Må ha timeplanen booket på kun hyggelige ting .

Skal på foredrag på meyergården i dag, wooow gleder meg enormt til det .

Håper du også får en fin dag 😘

Det å skal få bli mer inspirert er noe som jeg ofte trenger.  Vi kan fort havne i et spor som er at vi ikke lærer oss mer .  Det å bli inspirert betyr også at vi utvider hva vi engasjerer oss i . Derfor dra på alt som kan inspirere deg.

Det bidrar også at vi åpner opp vårt tunell syn.  Ofte lett å havne i et spor.  Som heller ikke fører bra med seg .

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg