Det jeg brenner for bærer frukter.

Hei 😘

En magisk dag, det å gjøre så mye variert.  Det å jobbe med det jeg brenner for, viser seg også å bære frukter.

Må si jeg gleder meg til resten av denne uka, kommer til å bli kanon bra å møte masse kunder . Det å aldri gi opp er også noe en som gründer også må ha i seg. 

Vi er en gründer familie ingen tvil , jeg å jentungen luftet litt før mulig et ny idé som kan være interessant. Når en bygger opp en bedrift . Så er det mange muligheter å ta den til også .

Det som også er så bra, ❤

Gruben Massasje blir satt mer på kartet , fikk 2 henvendelser om jeg kunne gi gave kort til noen lag å forening. Selvfølgelig gjør jeg det . Det betyr enormt reklame for meg.

Bedre det en å reklamere på fb , selv om fb også er nødvendig. Vi må promotere bedriften selv, uten å vise bedriften fram så er det nesten som at bedriften ikke eksisterer.

Hadde en ny kunde i dag også, det e som å gå opp til eksamen.  Besto eksamen ❤alltid hyggelig å se at jobben en gjør er blir satt pris på . Også at det en gjør bidrar til at kunden kjenner en større forskjell 😘dette bidrar til mer økt trafikk. 
En magisk tid en har i møte .

Jeg feirer i dag med å lage and til middag til meg å kidsa ❤ at jeg er et steg nærmere målet mitt 😍

Tusen takk for at nettopp du leser bloggen min.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg