Skal vi framstå som porselens dukker som kan knuses…..

Hei !

 

Helgen går som vanlig veldig fort , Vi er kommet oss til søndag, som ofte er en hvile dag men for meg er det en arbeidsdag med å komme meg et steg videre i alt jeg gjør. Det å kan ha litt ro i helgen , også ta siste innspurt på Søndag er bare godt, at en kan gjøre mer om det som er viktig men som heller ikke synes.

 

All forberedelse til bokprosjektet , webinar kurs som jeg holder på å lære meg å lage , så blir så gøy videre utvikle dette kurset som  kommer til å ta meg til en helt annen verden , det å skape noe nytt , også våge å hente opp min kunnskap som jeg kan lære deg også andre er noe jeg oppriktig ser fram i mot. Det krever at en har høy selvdisiplin ved å bakke ut også ikke ha noen jobb uten om da jeg nå står helt alene , så derfor så er jeg alltid på om det er noe nytt også spennende som jeg kan starte opp med. En må ikke være redd for at det blir for mye , en bør heller være redd om en tjener for lite penger, så gjør en ingen ting , så tjener en jo heller ingen ting.

 

Det å kjenne på denne indre roen som jeg har i meg nå , godt å kunne sove litt lengre i dag å bare nyte å ladde opp . så har en også mer å gi da en er oppladet , derfor ha alltid tilstrekkelig med søvn også tilfør kroppen masse livs glede i form av å ha det godt sammen med gode venner. Det er nødvendig at en både verner seg også utfordrer seg selv. Fordi skal vi framstå som porselens dukker som kan knuses , så har vi også allerede tapt kampen , vi kunne like godt ha gitt opp . Vi må ha det rette giret da vi skal satse , vi må også sortere bort all galskap som tar bort det som er viktig da vi skal gi jernet også sette farten opp.

Det å klare å rydde bort plass til å utvikle seg , det å lære nye metoder er veldig viktig forhold til å skal være med i tiden . Selv om vi kan få sjokk over mange jåledukker som en synes ikke har det rette fokuset, men det som vi bør tenke over er oppriktig hvilke fokus har vi selv på livet også hvilke rollemodell også forbilde er vi for de vi har rundt oss.

Det er faktisk hos deg selv du må starte å rydde opp , før du begynner å forandre livet eller mene at andre gjør feil. Det er alltid godt når vi får justert oss, også fått bekreftet at vi er ikke så langt ute å kjører som en kan føle om en ikke får nok støtte.

Det er også slik vi er vi vil så gjerne at alle skal mene det samme som vi , vi blir ofte trist om vi ikke får nok tilhengere men det kan en jo til dels skjønne men det jeg tenker på , det er vi må gjøre oss fortjent til å ha mange tilhengere på ekte måte, de som ikke vil være i våre liv syn for de, men en må bare fokuser på alltid at vi kommer til å lykkes med våre mål .

 

 

 

Dette bilde er så magisk , så trolsk også så mystisk fordi dette forteller oss mange budskaper, som vi ikke alltid hadde kunnet forutsett oss. Vivet ikke hva som møter oss rundt den neste sving , det kan være noe som er kult også kan det også være noe som jeg ikke vil møte på.

 

Dette bilde brukte jeg da jeg promoterte bokprosjektet mitt, som bidro også til at jeg våget å satse , du vet det trollet som alltid forteller deg alt du ikke kan gjøre ? også kan du alt det trollet prøver og få deg bort i fra …. Derfor så må en alltid styrke oss veldig for å stå i mot mennesker som ikke vil oss vel også det trollet inni oss selv som snakker oss ofte ned. Det er vårt eget selvbilde som alltid spiller oss et puss , derfor mitt råd si alltid til deg selv du duger, du gjør ditt beste også lærer du på det du gjør selv om en gjør en feil.

De tilbakemeldingene som jeg fikk etter det blogginnlegget ble en åpning for meg , fordi da våget jeg å kontakte et bokforlag for å snakke med de om hvordan det fungerte å skrive en bok , også om de kunne tenke seg å ta det inn på deres forlag. Jeg har aldri vært kjent for å være rådlaus , jeg er jo datter av ved kongen så ja tør å drite meg ut også tørr jeg å ta modige sjanser som også kan gjøre meg mer rik å berømt ,  men det å få den største anerkjennelsen på boken å det jeg hadde lyst å skrive om var også det som objektivt var genuint viktig for meg.  

Det er alltid en seier for oss da vi lykkes også får gode tilbakemeldinger , vi skinner også blir vi også mer tøff til å våge mer da vi får den rette bekreftelsen på det vi søker bekreftelse på.

Jeg erindrer så godt da bokforlaget kontaktet meg , etter at jeg hadde sendt de en forespørsel , noe de ikke hadde fått i fra en som ikke hadde startet å skrive men som hadde promotert hva en ønsket å skrive om først , den viren hadde de ikke sett før. Da jeg presenterte for henne hva jeg ønsket å skrive om , så sa hun gå for dette du er rå.

Da rant tårene mine da jeg kjørte hjem av ren lykke , da trodde hun også på mitt prosjekt at dette hadde livets rett, da var det bare å få skissert hvordan jeg ønsket å få boken formidlet også hvordan jeg ønsket å bygge den opp.

 

Konklusjon her er at det er bare sundt å  lufte til de rette folkene om det en har lyst å gjøre , men mitt råd her tenk også til hvem du sier dette til. Et godt tips fordi sier du det til de som ikke ønsker at du skal lykkes , så vil de ødelegge for deg dessverre.  

 

Tusen takk fordi at nettopp du leser bloggen min .

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg