HOPPE i denne FALLSKJERMEN uten SKJERM !

 

Hei !

 

Deilig med helg følelse også kan møte litt andre folk , ikke bare kunder via jobb. Det å være den karakteren en er , så er det også godt å bare vær meg selv privat. Selv om en selv stikker seg veldig fram i forhold til at en har gått i fra det tradisjonelle karriere valgene til å gå i et annet farvann som ofte kan føles mystisk også veldig utfordrende .

 

Bare det å eie helgene mine selv , betyr enormt masse for meg, det å kan bestemme om en selv vil jobb mye eller ta det litt med ro så er det jeg selv som bestemmer hvor lenge jeg også ønsker å gi gass.

En vet i alle fall at det er meg selv det også går utover om en tar vel mye fritid , så derfor har en jo også med seg kataloger uansett hvor jeg er , så jeg kan gi ut en kartong til kjente .

En god venninne av meg sa klart du må promoter deg , fordi hvordan skal andre vite at du selger, jeg synes du er tøff også flink. Det betyr så masse at en også får den gode tilbakemeldingen i fra gode venner , fordi det gir meg også den støtten en også trenger for å klare å stå i denne gamen helt alene . Fordi det er akkurats nettopp det jeg gjør står helt alene , men du verden for en lykke følelse av å vite at jeg også kommer til å klare mine mål , fordi vi klarer alt vi tror på .Nå holder jeg på å bygge opp grunnmuren i mitt nettverk , som igjen kommer til å gi meg også mer kunder , også sprer dette seg i alt da kunder videre blir mer fornøyd. Det som også betyr masse er at en våger også tåler å stå i denne spennende tiden.

 

Det å gå en helt annen å utradisjonell vei i livet ,  også bryte det faste mønstret ved å vite at en får lønn til gitt tid . Nå er jeg avhengig av å ha nok kunder også nok salg i fra kunder for å klare meg . Dette motiverer meg enormt  masse til å stå mer på , fordi en vil også bevise for alle at dette klarer en .

 

Det å ha en fri helg men samtidig jobb med litt forberdelse til den nye jobben minn er så gøy , bare det å utvikle den i perfekt takt , også bruke tiden godt er gøy.

Det vi har i oss selv , de erfaringer du har tilegnet deg , de kan du også ta i bruk til å veilede andre. Det bor masse bra i oss alle , som vi kan hente ut av oss, til å produsere noe som kan bli en ny suksess , en vet som sagt ikke helt hva det blir til om en ikke forsøker. Jeg merker det sykt godt med meg selv ,  at jeg er i det kreative også produktive hjørne , jeg ønsker å utvikle meg , men også hente ut det beste i meg. Ønsker ikke å være i noe som jeg ikke klarer å bli bedre i eller utvikle meg mer i så da er det best at en åpner mer opp til økte jobb metoder.

Jeg holder i tillegg på å skrive boken min , der har jeg satt masse gode ting i system , deilig å kjenne at denne våren den kommer med masse god forandring også merker jeg også at jeg er mye mer entusiastisk i forhold til alt , fordi jeg har åpent meg mer opp også har jeg den indre gleden ved at jeg har våget å hoppe i denne fallskjermen uten skjerm skjermen som ikke finnes.

 

Det betyr så enkelt at en våger å ta tøffe beslutninger som ofte svir for andre, det å grunde fram ideer er ikke for amatører det er for proffer, derfor så må en våge også feile , fordi det gjør så absolutt alle Proffer , derfor så våg mer enn du ellers ville ha gjort, før plutselig så kommer det seier fram.

Det å sette meg inn i bokprosjektet mitt , om hvordan jeg skal skrive boken ut om jeg skal lage et eget forlag, eller om  jeg skal gi boken ut på et annet forlag er også det jeg spekulerer i, pga av inntjeningen at vi som publiserer ut boken selv , vi tjener også mer på boken enn om en skal gi den ut på et forlag. Det å gå inn i et annet farvann , er også nødvending dette tvinger meg til å tilegne meg mer kunnskaper om både å skrive en bok også det å få boken publisert.

Merker så godt nå ved å blogge så har også min skrive glede kommet sykt godt tilbake, kan lett skive på bloggen mellom 2 til 5 tusen ord, uten noen problemer, da en har bestemt seg for hvordan jeg skal ha den helt oppbygd boken så kommer den til å bli en lek.

 

 

 

Derfor så følger jeg mi egen vei, kjenner på at det er så godt å være fri kvinne til å ta den veien jeg også ønsker å lære mer i , fordi lærings kurven vår er så mye , vi erfareringen ting om vi ikke bryter mønstre, også vil en heller ikke vite om en klarte det om en ikke prøver også gir det en sjanse , derfor har jeg bestemt meg for at 2018 skal bi et år med mange nye mål også flere nye sjanser kommer jeg til å satse i . Gruben Massasje er bare starten på noe jeg ikke vet hvor vi ender også er vi enda fersk men allerede kommet oss godt på kartet.

En skal være stolt over at en våger mer nytt , en skal være stolt fordi en tjener mer på det , vær et godt forbilde for andre.

 

Tusen takk fordi at nettopp du leser bloggen min.

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg