Jeg konkurerer kun mot meg selv !

Hei !

 

Deilig å nyte fredagen her stille også være i ro også kan gjøre litt forefallende jobb. Det å ha det så harmonisk som jeg også har det er deilig. En har det på stell, også er ikke behovene mine så høye , derfor så har jeg det meget godt. Det å må strebe etter høye krav også forventinger hele tiden , er ikke noe jeg sikter etter . Jeg konkurrerer kun mot meg selv , så deilig å vinne når jeg har slått min rekord som jeg har satt. Har alltid konkurrert med litt små rare ting , hva får jeg gjort da andre får gjort nødvendige ting, så kan jeg bruke samme tid på noe helt annet , men målet er at jeg skal bli ferdig før de er ferdig med sitt.

 

Det å ha den indre roen , en kjenner ingen trang til å flykte til byen er ikke lenger like aktuelt som det var før i tiden , en har endret kurs på en så god måte at en har det så kult i sitt eget selskap.

Selvfølgelig hadde det vært godt å hatt en mann å gløttet på men det kommer da tiden er moden.

 

Enkelt dager er det godt å være litt alene også få ordnet opp litt rundt her hjemme, har mye som en skal  ha i orden til en får kunder så er alltid noe som må forbedres . Dagen i dag har gått til å selge produkter , har gått hardt på herre artiklene , er en sann glede å se at jeg få solgt unna , masse produkter. Glad fordi jeg kjenner så masse flotte folk som alltid støtter opp denne frøkna.

 

Det å bygge opp det jeg hadde før mange år siden som en stor drøm å bygge opp en større forretning , er nå under planlegging , ved at jeg promoterer Oriflame også selger Det å også bruke produktene mine i Gruben Massasje bidrar også til at jeg øker salget fordi kundene de vil ofte ha det jeg bruker.  Derfor så er dette en jobb som er så deilig fordi en er nært kundene også jobber jeg med å nå inn med salg også har jeg også den nære kunde kontakten som blir at  jeg får tilfredsstilt mitt behov for også være under utvikling også praktisere så jeg tilegner meg mer kunnskap.

 

 

 

 

Vet du en ting i morgen så gleder jeg meg enormt til det oppdraget jeg har fått , det å få nye kunder som en må reflektere også tenke over hvilke produkter som en skal ta i bruk. Fordi en vil også at kunden skal være fornøyd , så derfor så er alltid målet mitt , at kunden skal få den rette behandlingen. Jeg må ofte bare hoppe i en situasjon , men det liker jeg veldig. Har jobbet i mange år med å ikke alltid være forbedret på hva som skjer så derfor er alle dager veldig gøy å se hvordan en klare også skape den. Opplever også at alle kunder som jeg har hatt har vært veldig fornøyd med det en har gjort, selvfølgelig kan en ikke helbrede eller hjelpe alle, det er slik det er men lindre også forbedre livskvaliteten med at muskelknuter også at de får bedre søvn mønster etter at de har vært på avhandling til meg . Det er gøy når kunder kommer tilbake også er fornøyd med jobben som en gjør. Det er kunden som fort avgjør om de synes behandlingen er ok. Derfor det å ha en jevn dialog med kunden er veldig viktig. Derfor er denne jobben ikke bare spesiell men den er veldig viktig for at kunden skal komme igjen.

Jeg har reflektert mer på de andre 2 jobbene mine hva jeg skal gjøre videre også finne en fin strategi for å lykkes med de. En trenger 100 % ro til å finne ut mer , men det blir liksom som en Grunnmur , en må bygge den opp først, så starter vi på en plattform som tar oss til nye høyder.

Jeg er kjent for å ikke være redd for å satse , fordi satser vi ikke så vinner vi heller ingen ting. En må ha ro til å se resultater men også gass til å holde bedriften i gang, så merker det godt at jeg løser i grunn alle arbeids oppgaver greit, så langt . Snakket med en god venninne av meg i går, som også har sin egen bedrift. Er greit også reflekter med likesinnede, som skjønner hva en snakker om , det er litt godt å slippe å må forklare alt, men at vi skjønner begge 2 hverandre. Hun likte også det så godt at jeg skjønte hennes verden også forsto hun min verden.

 

Det å skape en ny plattform for bedriften også framdriften kommer til å bli så kult. Det foredraget jeg var på i går , tok jeg så masse god lærdom av, som jeg kommer til å sette meg dypere inn i. Fordi vi må tilegne oss de kunnskaper som vi må kunne , så er det alltid noen som har trødd i de fellene som vi ikke behøver å gå i, selv om jeg har gjort flere feil under denne pressenes men jeg er glad jeg har gjort de , fordi det er læring.

Vi modnes også utvikler vi oss i takt med hvilke miljø også hvilke fokus en også har i seg , derfor tilfør deg masse glede latter, kom deg fort ut av negative situasjoner . De er uheldige for oss også tilfører det oss null næring. Jeg er aldri en hel dag i negativ stemning, jeg sette på positiv musikk som får meg på en annen tanke , tvinger meg til å gjøre masse kule ting.

 

Det å oppleve at andre ser på deg med et nytt øye, beglor deg eller de betrakter deg er også litt uvant . Men takk det er meget hyggelig , veldig takknemlig for alt jeg har nådd så langt , jeg er en sta karakter som har nådd hit jeg er i dag , pga at jeg vet hva jeg vil. Derfor så er mitt hoved mål for å motivere deg , til å se ideen din for at den er bærekraftig . Vil du ha råd i hensyn til at jeg har startet opp min egen bedrift også har jobbet mange år i ulike bransjer så gjør det. Er det noe jeg kan være til hjelp for deg så er det meget hyggelig.

 

 

Tusen takk for at Nettopp du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

2 kommentarer

Siste innlegg