Hun pakket ikke inn budskapet inn i porselen !

 

Hei !

 

Du snakker om at jeg har blitt hørt, ba om å få masse regn å nå er det meldt snø skred fare på en skala 5 , den høyeste risikoen håper ikke det går med folk i helgen ,  i tanke på at mange ski entusiaster elsker litt ekstrem sport . Vi har ingen vi ønsker å miste , så vi må bare håpe å tro at ingen blir skadet .

Selv er jeg meget glad for at helgen går i minn favør , at det regner også våren kommer raskt, en er ferdig med vinteren å vil ha vår nå.

 

Deilig  ha fått helge følelse også bare kan nyte helgen slik en selv også ønsker , bare det å vite at helgen er her så gjør det også noe med oss. Vi slapper mer av , vi ser mer fram mot å hygge oss, jeg som elsker å jobbe målrettet liker også å være litt lat også bedagelig , men det å kan avpasse selv nå hvordan en jobber også bestem hvor  mye så blir det også mer gøy å stå på . Min motivasjon til å øke salg er bare stigene , ble spurt om jeg var en slik plagsom selger, hmm det får jo selvfølgelig kunden bedømme, men om jeg ikke promoterer det jeg selger hvordan skal folk da vite at jeg selger flotte produkter ?  

Det å ha eget hus også ha lyst til å gjøre mer en hodet vil i perioder er litt spesielt , jeg har påbegynt et malings prosjekt, men da en får kunder til Gruben Massasje , så må en ha det godt utluftet, så huff har fått det godt utluftet heldigvis å kan jeg ta i mot nye kunder i morgen.

Det å få nye kunder er som å gå opp til nye eksamen , du vet at du skal gjøre en god jobb. Pluss så vet en ikke helt hvordan nye kunder vil ha det. Derfor så bidrar det til at en må være årvåken også følge med. selvfølgelig så er det ikke alle en klarer å hjelpe under den første behandlingen , men de fleste de blir bra etter noen behandlinger, er gøy å se resultater også det å bli kjent med de på en måte , også bare det å få hjelpe de , til å få bukt med et problem. Min største motivasjon er at jeg utvikler meg til det bedre , pluss at jeg også utvider min egen kompetanse ,  jeg blir rett å slett veldig interessert i at du som kunde skal bli fornøyd også å det er den største motivasjonen min .

Det å ha bevilget mer tid til å ha det gøy på timeplanen , ikke ta alt så alvorlig, så får en ting i et annet perspektiv så blir det en ofte kan synes er vanskelig lettere å jobbe med . Det å jobb ut en ide som en har hatt som en drøm i mange år , som har blitt utviklet mens jeg også har modnet meg . Så er det enda på det stadiet at en ikke helt vet hvordan en skal dreie det, men eneste en vet at dette kommer til å bli kanon. En må alltid ha drømmer , en må heller aldri slutte å drømme. Fordi det er ofte under en drøm  at en klekker ut en ny ide. Vi grundere , vi er mest kreativ da vi er under utforsker stadiet, da en kjenner den rette motivasjonen . Som brer seg i kroppen. Det å vite at framover det kommer til å bli kanon bra, men det at en ikke helt vet hvordan ting blir er noe annet. Det å ha trua på seg selv er det som alltid må ligge i bunn om en skal starte opp med noe stort eller lite prosjekt.

 

Advokaten som holdte det flotte foredraget tiltalte meg, veldig hun hadde en karakter som jeg likte meget godt, hun turte å si det hun objektivt mente også pakket hun ikke inn budskapet inn i porselen . Det å bruke kunnskapen vår til mer en å bare bruk den da en er på jobb også sett bort kunnskapen da en er hjemme, er jo så tåpent at jeg har ikke ord. En kan nesten si det slik at selv om lystet er slått på så er ikke kroppen hjemme , tatt ferie. Ofte kan det føles slik at enkelte ikke er helt med i timen, det er også fordi at det kreves ikke at vi skal kunne så mye , vi kvinnfolk skal jo sitte med strikke tøyet også se sexy ut før mannen , hadde sikkert vært aller best om en hadde en lenke som var fast mellom kjøkkenbenken også en godstol , så var det enkelt å finne oss kvinner. I dagens samfunn så er det ikke like lett, men enkelte kvinnfolk skulle en nesten tro at de levde i dette regimet, ikke ment som negativt , men å pirke i et vepse bord kan være farlig det vet en av erfaring , det er jo akkurat det samme som å kaste ild på bålet.

Det å bli så motivert av andre en ikke kjenner , men bare har møtt en gang, så klarer det å endre mange tanker også sett ditt liv i et annet perspektiv. Det å ta eierskap i sitt eget liv også ha mer kontroll over alt er viktig også bare det å sett av nok tid til alt en skal gjøre er vel så viktig.

Det å gjøre noe annet , bare det å bryte litt mønster være sammen med andre mennesker bidrar til at en utvikler seg mer . Ved at en kun heger med de samme menneskene så er vi også på det samme nivået , derfor er det viktig at en varierer med hvem en har i de ulike venne karakterer. Det er viktig at en også tvinger seg på ulike arr. Helt alene for å bli kjent med andre , i stede for å være så avhengig av andre for å møte opp når noe kult blir arr. Derfor så tvinger jeg meg selv til å være mer modig også blir jeg alltid kjent med noen nye folk , jeg får uansett mer utbytte av et seminar da en er mer avslappet til hvem en må være sammen med. Det er innholdet i kurset som er viktig. Det blir akkurat som en mann du er interessert i , det er ikke nøye  hva han tjener bare innholdet er som det skal så er det jo det som er hovedmålet.

 

 

Ønsker deg en flott fredag .

 

Tusen takk for at nettopp du leser bloggen min .

 

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg