Deres budskap smelter inn i mitt sinn.

Hei 😘

En flott morgen å våkne opp til 😘 var så heldig å fikk i oppdrag å kjøre min Datter på skolen i morrest 😘

Alltid hyggelig å tilbringe tiden sammen med ungdommen.  Det å se på henne, hvor flott hun er , er så tilfredsstille.

En ser at produktet som er en av 3 flotte arvinger er et flott avkastning av Skarstad.  En har sykt masse å være stolt over.  Litt gøy å se at ungdommen er blitt så moden å flott ungdom.  Stolt mamma 😘

På foredraget i går så lærte jeg meg masse god kunnskap . Som jeg kommer til å ta med meg videre i karrieren min også generelt.

Det å reflektere over hvordan foredraget i går var så sitter jeg igjen med så god energi også ekstra glede etter å ha vært på det .

Det å lytte til velmente råd, også se at de som har høyere utdanning enn jeg også har en så nydelig måte å være på . Bidrar også til at deres budskap smelter inn i mitt sinn . Jeg kjøpte alt de formiddlet å tok det som god læring.

Ofte kan vi føle at de som har høyere utdanning enn oss selv er så høy på pæra . Men begge 2 viste 2 flotte karakterer som formiddlet oss et budskap,  med historier i fra et levd liv.  Som også bidrar til at vi kjenner at vi blir genuint interessert i det firedrags holderen prater om .

Det er ikke lett å fenge interessen , om et tema som ofte er kjedelig.  Jeg likte den karakteren de begge framsto å viste.  Lever lenge på den .

2018 er et år der en våger mer enn før , tar mere action en før , realiserer drømmer som en har hatt i seg kjempe lenge.

Pratet i går kveld med en god venninne, det å utfylle kvarandre så godt er behagelig.  Det å reflektere over våre bedrifter er så kult .  Fordi vi begge har gjort oss opp like erfaringer på mye . Selv om vi driver i ulike områder .

Det er alltid så behagelig å kan lufte det en gløder for, også høre at den i andre enden gir deg en nydelig energi.  Ingen ting som e bedre enn det .

Godt å kjenn på fredags følelse, å ha helg igjen.  Kjenn at det å eie fritiden min er så godt, helgene kommer også så fort.  Men FRØKEN Skarstad skal nyte helga helt klart.

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg