En moden vin er perfekt på smak, kom å smake om du vil!

Hei !

 

Du snakker om en magisk flott dag, fått unna gjort masse i dag, fikk en kunde i formiddag, også har jeg fått solgt litt varer, bare det å få tilslag på de tilbudene en sender ut er noe som en selger alltid elsker. Det å få nok salg så en møter nye kunder er også noe som jeg gleder meg masse til. Vi må aldri gi opp fordi d har vi også tapt kampen .

.

Siden vi har hatt det så stabilt kaldt her Nord , så er jo selvfølgelig snøen enda her, men er meldt regn her i dag så blir en sann glede, kan faktisk ikke huske sist vi hadde regn her nord, så kommer godt med når snøen skal fortæres . Fikk måket bort litt e godt å få brukt litt muskler å kjenn at en svetter litt , er bare godt. Det å sett på musikken på full guffe, å bare gønne på er helt magisk.

Denne  gode energien bidro også til at jeg fikk malet litt her hemme igjen , et stort hus trenger alltid litt pleie , godt å få svingt malerkosten igjen. Det å merke i luften at våren er her , så kjenn en også på at alt blir så mye lettere, en har så mange flotte planer. Så har allerede booket flere som skal hjelpe meg her så snart snøen har forlatt oss før i år forhåpentligvis .En har lov til å være litt lei denne årstiden , men alltid hyggelig med litt forandring.

Det å få gjort mye her hjemme er en god følelse , vårrengjøring heter det vel i grunn, uansett så er det så avgjørende at en får ting gjort , når ånden kommer over meg. Mamma sa alltid , Elin med deg er det alt eller ingen ting, hun har så rett så rett , nå vil jeg ha masse gjort, det å være min egen herre å bestemme selv for hvordan jeg skal jobbe så er det en rein befrielse skal du vite. Jeg elsker å se at ting går framover, en vil jo ha alt på stell , men i år blir det null ferie på meg , kun her hjemme å jeg kjenner det skal bli så godt. Huset skal pleies også skal bedriften det like så. Så kjenner på at jeg gleder meg sykt på å ferierer her hjemme i år. Gledes oppriktig til hjemme feire, vi skal moll kos oss jeg å gullan , ingen tvil vi feriere så masse Ifjord at i år har vi ingen fare.

 

Det å ha bestemt seg for å kun være her hjemme denne feren i år , betyr at jeg også skal jobbe mye med mine prosjekter, jeg kommer ikke til å sette farten ned selv om det blir sommer, kommer heller til å sette opp farten . Det å ha mange planer som en ser kan bli mer inntjeninger er også kult, det som betyr å være en grunder. Det å skape en ny verden for en selv . Det å kjenne at denne skrive lidenskapen som er i meg , betyr så enormt masse. Jeg kjenner at bloggen , den gir meg sykt masse god energi til både og  motivere meg selv , håper jeg også motiverer deg også. Jeg er en enkel sjel som vil bestemme over mitt eget liv, liker ikke at folk forandrer på meg, en skal ikke nå komme med masse unnskyldninger , på hvorfor enten så godtar du slik jeg er eller så gir du fan !

Dagen blir også det du selv ber om , men vi må også tåle at ikke alle liker våre utsagn , men ved å være saklig så skader en ingen med ord. Selv om en vet at enkelte situasjoner ikke er like gøy, så har jeg lært meg at jeg orker ikke mer av verken drama eller noe. En er blitt for gammel for det, en moden vin er perfekt på smak , så ja bare kom for å smake om du vil.

 

Det å nettopp ha startet opp i en ny retning i livet er også spennende, som også kommer til å ta litt tid, men kjenner at jeg virkelig gleder meg til å jobb dette ut. Det å lære noe helt annet er så kult, en trenger å tilføre seg rett næring til både sinnet også kroppen. Det å veilede andre er noe jeg virkelig brenner for , det å bruke alt jeg har i meg, så ser jeg også at jeg kan virkelig hjelpe andre i det jeg skal prioritere , kommer til å bli genialt. Det å sette av tid til alt en vil er også en utfordring , en har jo lyst til å gjøre masse , men det er mye en ikke behøver å gjøre. Så er lett å eliminere bort ting som ikke bidrar til lykke eller gleder, så alt som ikke gir meg noe , kommer til å få mye mindre tid nå framover. Det er veldig viktig at en setter seg selv høyest , fordi skal vi nå  de mål som vi også ønsker , så må en omgås kun mennesker som gir meg den energien jeg også trenger. Vi må ha rett flyt også livskvalitet så kjenn en også at det en også brenner for , kommer nærmere målet vårt.

 

Når en har det rette fokuset , så blir også som en magnet, vi tiltrekker oss de mennesker som er rette for oss. De rette jobbene også de rette menneskene som skal hjelpe oss opp å fram , fordi du vet får du ingen som heier deg opp å fram hvordan tror du at du kommer til å lykkes ? Du kommer til å være så demotivert , at det er nesten sjanseløst at en klarer å starte opp om du snakker med de som ikke ser ideen din , for det den er. Derfor er mitt råd her ikke prat om ideen din til alt og alle, fordi de som kommer til å drepe din idé er de som ikke skjønner den . Du vet hvem i din krets som suger din energi på slikt , så prat heller om vær og vindt med de.  viktige ting som kan være avgjørende økonomisk for deg.

Jeg ser det selv , skulle jeg ha spurt alle jeg kjenner så vet jeg også hvem som hadde vært negativ også , også hadde jeg vist på forhånd hvem som hadde heiet meg opp å fram, en vet heller ikke om ideen er levedyktig før en har prøvd å startet opp. Derfor så gi den en sjanse , i alle fall er jo dønn kjedelig å ikke starte opp også er det den ideen som du går å tenker på også våger du ikke.  Alle er redd for å mislykkes , jeg også har hatt mange tanker rundt da jeg startet opp. Men jeg måtte satse fordi jeg ønsket å realisere drømmen min. En må våge før jeg kan vinne , så må en også ha trua på at det en brenner for også blir til noe som blir bra. Alle har vært ny også ikke vet helt hvor de skal henne , det er ingen stress å ikke kunne alt, det finnes alltid noen du kan spørre om råd. Også er det feilene du gjør i en oppstarts fase som du også lærer masse av.

 

Tusen takk for at nettopp du leser bloggen min, takknemlig!

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg