Bare å sett i gang , vær mer artig i dag enn du var i går yeees !

Hei !

 

En nydelig dag å våkne opp til , masse sol også godt humør , kan den bli bedre ? klart en klarer alltid å gjøre dagen enda bedre , med å være i positivt humør så smitter det også over på de andre rundt oss. Helt klart, det ble en smitte effekt, som jeg liker veldig godt. Det å være glad innvending også utvendig det gjør masse med oss mentalt, vi får en bedre psykisk helse, også får vi en bedre helse ved å være lykkelig.

Bare sett i gang i dag å være mer artig en du var i går ! ikke vanskelig for oss amatører ? dette har vi aldri gjort før men det klarer vi helt sikkert.

Jeg er litt for denne formen for også utforske verden rundt meg med litt sånn kritisk også våge å være litt små gal , hvorfor være hele tiden på normal siden , vi lærer ikke så mye da  vi er i den trygge konfortsonen vår , derfor må vi bevege oss mot den litt små gale verden der den kreative biten i oss får litt mer plass enn ellers , ellers så er alt så stivt , selv om det i enkelte tilfeller er perfekt at noe er stivt i blant , i alle fall mer en 10 sekunder , ikke sant ? er det stort nok er ofte det store spørsmålet , svaret er alltid det er hvordan det blir brukt . Tok du han ?

 

 

Liker så godt å lage en god dag , slik at om jeg ikke er mer i morgen , så ha du gode minner ikke sant ? Vi må lære oss også å skape gode minner, som vi kan henge opp i vårt sinn, ta det fram da vi trenger påfyll av livs gleder som ikke alltid kommer på løpende bånd . Det å få flire mer en enn gjør til vanlig åpner vi oss mer opp , vi er åpen mot nye kontakter, også tilfører vi oss selv en økt livskvalitet. Det å kan være litt sprø gjør også at du blir husket, jeg sa i dag morrest til en venninne av meg , du kan servere kuk i kano til middag, haha ble mye latter av det, pølse i brød er det for de som ikke vet det. Litt gøy må en kan ha det , på formiddagen er lov ikke sant ? Vi er ikke så prektig at vi ikke tåler også lese sånt ?

Det å tørr prate litt mer om temaer som kan være litt vanskelig enn andre er også noe en kan spøke med,  vi må ikke hele tiden være så redd for å gjøre feil , du lever ikke i 1814 også blir du heller ikke straffet av å gjøre feil. Vi er bare mennesker som feiler også gjør rette ting om kvar andre hele tiden. Vi har alle pluss også minus sider , så ikke fortvil om en gjør feil , fordi det er når vi gjør feil at vi også lærer.

 

Jeg må si jeg har vist en sykt dose motivasjon i meg, jeg gir aldri opp det jeg tror på også gløder for.  Det å jobbe målrettet som jeg også gjør så gleder jeg meg veldig framover på alt som skjer rundt meg. Ser også at dagene mine de går i ett, enkelt uker så skjønner jeg ikke helt hvor den ble av, fordi i mitt hode så er jeg enda der. Dagene passerer så fort at ofte så henger jeg ikke helt med, jeg får ikke alltid tid til å reflektere over hva jeg gjorde bra eller dårlig i denne uka. Fordi jeg som sagt holder på med flere ting, det å se at jeg aldri heller gir opp målet mitt med å nå ut til nye kunder er så digg. Derfor er minn største motivasjon om en møter på et hinder, så gir jeg meg ikke først før jeg klarer målet mitt. en maser selvfølgelig ikke på de kunder som ikke ønsker det produktet som jeg selger, er jo ikke født i går heller.

Det å tåle å bli avvist er en av tingene som en også må tåle i denne gamen , men det som kommer lett til deg går like fort , det du må strebe etter å ha , det har du lenger . Så min konklusjon her er at de kunder en jobber målrettet for å få de bevarer en , de en ikke må jobbe så lett for å få de kommer også går de. Det er også slikt et kundemønster er, derfor så trenger vi mange kunder som liker også variere de produkter som de har som hverdags produkter , menn like også å ta seg mer ut enn vi ofte trodde. Det er også veldig gøy å selge til mannfolk pga a de ofte ikke bryr seg om pris , de vil ha et godt produkt de er liksom mer enkel enn en dame .

 

 

Det å ha mange planer, pitsje nye ideer for meg selv også andre , så ser jeg at jeg har gjort et rett valg i forhold til å trekke meg mer ut i fra helse sektoren . Det å bygge opp min egen framtid nå er så godt, det å heller ikke vite helt hvilken vei en skal gå er også spennende.

Det å sette seg inn i min nye jobb også er en sann glede, mange som ikke helt vet hva di ønsker å gjøre, merker at jeg elsker også veilede de fram i mot sitt mål. Derfor ser jeg nå mitt mål i min nye karriere kommer til å ta gass, på en bedre måte en hva jeg først trodde.  En må sette av rettmengde tid til alt en skal gjøre. Ofte kan en føle at en ikke alltid har nok tid til alt en vil… derfor så må en i visse situasjoner stenge av for noe en ikke bryr seg om eller noe som tar unødig plass. Jeg må sette av mer tid til mine prosjekter , fordi jeg ønsker å klare de mål jeg har sett for meg. Da blir jeg også mer glad fordi jeg klarte målene mine, samtidig så får jeg også tilfredsstilt meg selv ved å lykkes med mine prosjekter , dette er en prosess som jeg gleder meg til å jobbe ut på alle måter.

Bokprosjektet mitt har også formet meg mer , enn jeg hadde trodd , jeg har det hele tiden i hodet mitt, veien til forfatter skapet som er også forblir magisk, en føler at en er et menneske som har mange baller i luften, som en ikke helt forstår konsekvensen også skjønner en ikke helt

0 kommentarer

Siste innlegg