Nyttig bagasje i min plattform !

Hei !

 

Deilig dag, masse sol også ser en at selv om en ikke hadde den beste dagen mentalt , så blir dagen god selv om en ikke alltid er på topp.

Det er ikke heller bare å si ifra til kunden at du kan ikke kom fordi jeg føler meg ikke i form , du skjønner den ? er tross alt lettere å ringe en arbeidsgiver å si jeg kommer ikke på jobb , fordi jeg er syk. Dermed basta! Er du er din egen herre så må en stå på i tykt også tynt , en er så avhengig av alle kunder, kan ikke si at den kunden vil jeg ikke ha… ikke sant, så må en bare restituere seg så går ting så bra selv om en ikke hadde forutsett det først. Derfor må en ta også ikke kjenne så mye etter hele tiden , ting går seg som oftest tel.

Vi tåler en støyt vi er ikke skapt av porselen selv om vi ofte kan føle at det er tungt når kroppen faller også vi ikke helt får ting som vi selv ønsker det.

Det å føle at vi er mislykket eller at vi mislykkes med våre prosjektere er også en konsekvens av hvordan vi selv legger ting fram eller hvordan vi setter  ting i system. Ser det tydelig nå da jeg jobber ut mitt system så er jeg sykt glad for at jeg kun jobber bare med meg selv, fordi jeg selv ønsker å forme min egen business. I den retningen som jeg ser for meg at jeg vil være i. Det å bare bestemme selv hvor mye tid en ønsker å bruke på bedriften er også genialt.

Det å være i denne bobblen er så kult, så genialt på alle plan pga av at vi lærer oss nye erfaringer underveis, bare det å se at kundene strømmer på , er så godt å få booket tid til neste uke allerede i dag, veldig takknemlig.

 

Jeg har ikke tall på hvor mange som ikke svarer meg da jeg sender ut forespørsler på alt jeg gjør, en må være synlig overfor kunden . En må heller ikke gi opp en må bare stå på å jobb målrettet fordi et nei er bare et nei i påvente til jaet har modnet. Du skjønner ? Vi må bare fokusere på det som er viktig , dette kan du dreie i ditt liv selv om du ikke har en forretning  , kanskje ser du etter drømme mannen eller drømme dama eller det er noe helt annet som er ditt hoved fokus. Så må vi også da takle nei , like ofte som jeg fordi tror vi at alle skal like det vi holder på med så hadde det vært meget rart. Det å like absolutt alt det andre gjør er det ingen som gjør , men da er det også viktig at vi også tåler å høre at andre ikke synes vi gjør alt bra, spesielt om en selv sier ofte sin egen mening. Det er heller ikke i dag noe viktig for meg hva andre mener om meg, før vet jeg at jeg slet veldig om andre ikke likte det jeg sa eller at jeg dummet meg ut osv. Nå bryr jeg meg ikke , bare jeg vet at jeg ikke har gjort noe dumt i mot noen , så kan vi ikke alle mene det samme. Det handler om å modnes også se at i fra et  bredt perspektiv. Det å ha tunell syn da du kun ser deg selv , så er du meget sneversynt  spør du meg . Vi må vie oss mer til å se bredd , se ting på flere syns felter om vi må mene også synes noe om alt .

Konkluderer her objektivt , at ha fokus mest på deg også ditt, ikke på andre sitt liv. Jobb objektivt for å leve ditt eget liv så kan du heller rose andre eller la være. Framstå heller som ekte i stede for å alltid må fake livet ditt.

 

Den tiden vi går inn i nå , betyr masse forandringer , vår en ny epoke som kommer med masse gleder, også selvfølgelig nye ideer . Alltid artig å kan reflektere over hva en skal jobb mer med, også hvilke prosjekter som en skal utvikle mer av. Det å være i tiden med nye oppgaver betyr masse .

Vår betyr forelskelse , en ny epoke i livet , skulle nesten tro at jeg hadde funnet mannen i mitt liv, men neida jeg har det godt enda som singel dame i  min beste alder. Det å være alene nå er utrolig godt , selv om jeg må være ærlig blikket mitt går rundt smått om jeg ser noe som er pent.

Det skal være lov å gløtt på flotte mennesker , uansett ikke sant , blir nesten flau over meg selv når jeg fantaserer litt men det er nå en lever , lærte av min mamma at livet er nå , så lev det sterkt mens du enda har det jenta mi. Det å miste mamma mange år før tiden har gjort masse med meg som menneske. Tror nok jeg også ser ting nå i dag i et annet perspektiv pga at tapet jeg også har. Ofte må vi miste noe for å lære… hvorfor heller ikke ta lærdom av hva andre har mistet å starte i dag å leve ?

 

En god venninne av meg bruker alltid å si , du er en gammel sjel , du har opplevd så mye i ditt liv som ingen i grunn forstår . Bare det jeg holder på å skrive om i boken min , skjønner ingen som ikke har gått mine fotspor hvordan det var. Det å leve et liv som ofte ble både ensomt også speiselt, det å bli mye avvist pga de opplevelsene som mamma hadde i sin oppvekst, påvirket meg veldig. 

Da en ser hva traumatiske opplevelser i grunn gjør mot et annet menneske i sinn kvar dagen er helt surrealistisk , en forstår det ikke vet at det tok meg mange år selv å lande med disse opplevelsene . Bare det å skrive på bokprosjektet er noe som i grunn er velig spsielt ofte så kommer bare tårene rennende, fordi en ser alt i film versoen , en klarer ikke helt å forstå at jeg ble den karakteren jeg i dag er , mange som sa til meg at du burde i grunn ikke sitte så godt i livet ditt som du gjør. Det det handler om ? Er at jeg så galskapen også tok jeg min egen kurs i livet, jeg så alle de feilene som jeg ikke ønsket å trå i , mamma hadde gjort de for meg så det var ikke nødvendig å gjøre de om igjen… Jeg ble brått voksen tidligere enn nødvendig men jeg klager ikke . Jeg er evig takknemlig for alle de erfaringer jeg har tilegnet meg, fordi jeg har formet de om til nyttig bagasje i min plattform , det å kan bruke alt jeg har vært igjennom til masse nyttig i min nye jobb. Så takker jeg mamma , fordi du lærte meg livet på alle plan , skulle så gjerne ha hatt deg her sammen med meg, vet at du hadde digget min andre jobb rått som Fan. Du var en av mine største heiagjeng mens du levde alt godt ønsket du meg , er det rart jeg er deg takknemlig . Savnet etter deg blir nok bare større med årene , alle som har sine mødre i livet dere er heldig , vet dere det ? Jeg har heldigvis pappa igjen også en flott stemor er godt når det røyner på .

 

 

Tusen hjertelig takk for at nettopp du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin- Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg