Enten må timeglasset vårt renne ut….!

Hei !

ofte så reflekterer min hjerne mer på enkelte områder enn jeg opplever folk flest orker å bry seg , sikkert fordi min grunder hjerne er mer opptatt av flere fagfelt også bryr meg mer om å reflektere på alle sider.

 

Etter at jeg startet opp min egen bedrift , så har jeg også fått det mye bedre på mange nivåer  selv om jeg har også mye jobb på sidelinjen . Det å være min egen sjef er noe som jeg kjenner på er det som er helt rett for meg, bare det å utvikle meg i mitt fagfelt gjør at jeg kjenner på meg at kroppen og jeg vi blomstrer.

Selv om jeg også kan kjenne på angst for å ikke ha nokk inntekter for å betjene mine utgifter, det tror jeg også bare er sundt for oss å kjenn på at vi må strebe også jobb litt ekstra for å øke våre inntekter. Vi merker fort at vi får nye kunder også gamle kunder fort kommer tilbake. Ser allerede at jeg har fått en fast gjeng som kommer igjen og igjen , sykt takknemlig for at jeg blir satt slik pris på.

En kan vel ikke være mer takknemlig , vi skal bekymre oss på en sunn måte vi skal jobbe for å holde oss der vi er også utvikle oss til å bli bedre. Det er så viktig at vi forstår at vi må selv stake ut kursen i vårt eget liv. En kan liksom aldri heller klandre andre for at vi ikke lykkes med våre valg.

Det er nå 6 mnd siden jeg startet opp Gruben Massasje , allerede merker jeg godt at folk som enda ikke har vært til meg , vil ta seg en tur . Synes det er så hyggelig at jeg har hatt kunder i fra Nesna også uti havgapet også Mosjøen.  Det gir meg ekstra mye at kunden reiser så langt til meg , for å få en behandling ekstra hyggelig for meg , å jeg har kun fått fin tilbakemelding i fra kunden.

Kanskje en blir litt egosentrisk etter at en er blitt sin egen herre, å har  mange baller i luften , jeg kjenner ofte på at jeg burde ha utrettet mer i løpet av dagen. Jeg har nok blitt en smule flingre til å lytte mer til mitt indre også gledelig at jeg stadigvekk får gjøre det jeg elsker aller mest , å  hjelpe andre mennesker. Det jeg oppriktig føler jeg også gjør når jeg har kunder til meg.

Selv for meg så kan dagene bli altoppslukende, at jeg ikke ser annet en bare jobb, men tror å håper at jeg med mine feilvare også rettvare kan være en god rollefigur for deg også. Vi lærer hele tiden , selv om vi ofte kan føle at vi er totalt utlært , ser i prosessen ved alt i Gruben Massasje så har jeg mye mer tålmodighet en jeg noen gang har hatt.

 

 

Vet at jeg kan virke som en meget rar karakter som ikke alle skjønner seg helt på , du vet at jeg ser på meg selv som den jeg er også bryr ikke jeg meg noe om hvordan du egentlig synes om meg . Det er lov til å være feil og rett vare derfor så mener jeg vi må tillate andre til å være den karakteren de er. Selv om vi ikke alltid liker det vi ser .

Før var det så viktig at en hadde masse penger , også hadde det godt økonomisk , vil selvfølgelig ha det godt økonomisk nå også , men verdien har forandret seg , jeg har fått en annen ro ved å jobbe hjemme fra, jeg merker så godt min indre og ytre glede. Jeg kan være alene å kjenne ren lykke , det var ikke skjeden jeg følte det før , nå er jeg i rett balanse fordi jeg våget å hoppe i den fallskjermen uten skjerm .

 

Det betyr så enkelt at jeg våget å følge min egen drøm , jeg satset selv om jeg ikke hadde råd der å da, skal vi hele livet vente til det rette øyeblikket kommer, så vil også ideen din være Død. Derfor lev i dag som om at du er død i morgen .

Da lever du sterkere, mer ekte også faker ikke du livet ditt. Du vi også da bli husket for den flotte personen du oppriktig er, det er slik med oss mennesker, enten må timeglasset vårt renne ut , at døden henter oss inn eller så må pengeboken bli mager så henter den også oss inn, ved at vi må gjøre flere justeringer .

Konkluderer med at både når døden henter oss inn også pengeboken blir tom så gjør vi automatisk endringer som er også blir til det bedre. Høres dramatisk ut at jeg refererer til døden , men det er et kjennetegn med alle som får dødsbudskapet at de både endrer leve settet sitt dramatisk , også ikke blir så nøye med hvordan alle og en tenker om en , det som da er viktig å kjemp fir livet , det når vi må kjempe for  å holde pengeboken full så blir det på samme måte, vi må jobbe på ekte.

 

Dette er et viktig budskap som alle burde se nærmere på hvordan de selv lever .

 

 

Tusen takk fordi nettopp du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg