Luksus å eie tiden min selv !

Hei dere !

 

 

En nydelig morgen å våkne opp til , masse sol å litt kaldt, hadde vært godt å kunne kjent 2 sterke armer rundt min smekre kropp, hadde vært noe det.

 

Det er ofte slik da vi våkner opp så hadde vi kunnet ønske å sove litt lenger , drømte så godt i natt , så ja du kan tro det er godt å bare være i det. Du har sikkert selv vært i noe som du også hadde ønsket å kunne være lengre i.

 

Jeg tar det jeg drømte å bevarer det , det betyr garantert noe bra. Du vet det du også fokuserer på det er også det d også får mer av. Derfor så fokuserer på hvordan du også andre har det på en god måte. Det å kan være til hjelp for andre er også noe vi bør være flinkere med , ikke bare fokusere på en selv. Selv om en ofte kan føle at en ikke mestrer , en er redd for å ikke lykkes . Så tar jeg meg alltid i de situasjoner som jeg mestret , fordi da gjenkjenner jeg den gode energien jeg da hadde. Det å ta tilbakeblikk er ikke dumt, det viser også at vi gjør mange gode ting som vi ikke alltid husker så godt på.

 

Jeg har begynt med noe helt nytt nå igjen som jeg skal lære meg masse nå framover , gleder meg så enormt til å utvikle denne forretnings ideen min at du bare ikke vet det. Har du noen gang starte opp med noe som  du aldri før har gjort ? men alltid hatt en ide om å kunne gjøre det? Det er det jeg akkurat nå gjør  kjenner i kroppen min at jeg kribber enormt så er spennende tider nå framover.

 

 

 

Bare det å realisere det en drømmer om er så gøy , det å åpne opp for en helt ny karriere er noe jeg oppriktig gleder meg til , det å skape sin egen arbeids plass så bidrar det også til at jeg øker livskvaliteten min også øker jeg masse for min egen del. Det å realisere en drøm som har bodd i meg lenge , sikkert i mange år men har bare måttet utvikle seg litt også modnes helt før en våger å kom fram.

Har ikke alltid skjønt hvorfor en skal være så redd for å prøve noe helt uten om  “konforsonen ”  ,  det å velge å jobbe litt utradisjonelt så har en også lært mer en om en bare har vært i det som er trygt osv. Ser bare det at jeg startet opp Gruben Massasje , jeg lærer alle dager noe nytt, kunder kan også lære meg noe nytt som jeg ikke hadde fokusert på eller tengt på. Det som betyr mest er også at en hele tiden er under utvikling .

 

Det å ikke jobbe i helse sektoren nå lenger er for meg veldig behagelig , velig godt å kan være fri som fuglen også gjøre dagen om til akkurat det jeg også ønsker.

 

Det å kjenne på kroppen at en ønsker en forandring så er det også veldig viktig at en fokuserer på det som tar oss til målet ikke det som tar oss bort i fra målet.

Derfor så må en være flink til å lytte til hva en vil gjøre også ta litt utfordringer som en kjenner for blir rett for en selv.

 

 

En kan ikke flykte i fra det en har , en må alltid gjøre en forandring pga a det er nødvendig for både livskvalitet også lærer vi masse ved å gå nye veier.

 

Det opplever jeg sterkt selv hva nye veier også har gjort med meg , jeg har stengt mange dører som har vært til  hinder for  meg , så er godt å bare avslutte et kapittel som ikke er greit. En skal våge å leve det livet som blir ekte for en selv. Jeg behøver ikke andre sin anerkjennelse på at jeg gjør ting bra, den bekreftelsen får en inne i seg selv ,da en mestrer også presterer.

Ser bare bokprosjektet mitt kommer også til å være med på å utvikle meg mer sykt spannede tider framover , en forstår nesten ikke selv hva som i grunn skjer , men det er uansett veldig godt å glede seg nå framover på alt en skal gjøre.

 

 

Dagen skapers akkurat som en selv ønsker å ha den , derfor så er det så viktig at en harr det rette fokuset.

 

 

Det som også er en bonus når en jobber som frilanser , er at en bestemmer tiden selv også kan en ha litt fridtid på dagen som det passer seg . Deilig spesielt nå som været er så flott .

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg