En seier for meg!

Hei 😘

Så deilig følelse av å ha klart å få en kunde til som er helt fornøyde 😘

Det å prestere i min jobb, betyr så sinnsykt masse for meg .  Det er ikke bare æra en ønsker å beholde . Det er at kunden e fornøyd også vil tilbake.

Det å høre at kunden sier før en drar herifra at jeg kommer tilbake 👌

Det er en seier for meg, en glede også blir jeg så takknemlig. Lille meg gjør en forskjell for andre . Som trenger litt ekstra hjelp.

Den følelsen av å prestere , mestre også lykkes er noe som gir meg en følelse av en indre lykke.  Det er magisk å se at bedriften utvikler seg også i takt til hvordan jeg også ser det .

Det som er viktig, er å ha nok gleder i kvardagen som igjen sprit opp dagen perfekt 😘

Sett kule ting på time planen 😘 for å klare å stå i høyt tempo 👌

Veldig stolt over at jeg klarer å variere jobbene mine, også det å bygge bedriftene opp , stepp for stepp 👌

Har det veldig godt ved å kan variere også bare det å få action å la ting skje. Gledelig å se utviklingen framover.  Mye å glede seg til.  Spesielt når jeg skal sette meg inn i en ny jobb i tillegg 👌😘

Det å lære alene alt , er spesielt. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg